اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

تشکیل دبیرخانه سند چشم‌انداز شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار تشکیل دبیرخانه سندچشم‌انداز شوشتر در شورای اسلامی شهر شد.

تشکیل دبیرخانه سند چشم‌انداز شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: برای تهیه سند چشم‌انداز شوشتر باید در اسرع وقت دبیرخانه این کارگروه تشکیل شود تا از نظرات کارشناسان و ... استفاده شود.

وی افزود: در شرایط کنونی هر شهرداری که در شوشتر فعالیت کرده است هر کدام به مقوله‌ای توجه کرده و دیگر مسائل را فراموش کرده‌اند و به این دلیل باید با نگارش سند چشم‌انداز از این تک روی‌ها جلوگیری شود.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر نیازمند سند چشم‌انداز است، بیان کرد: سند چشم‌انداز نیاز ضروری شهرداری شوشتر است و باید در اسرع وقت برای نگارش این سند بالادستی شهرداری شوشتر اقدام کرد تا برای آینده شهر دارای برنامه باشیم.

وی افزود: در شرایط کنونی از طرف کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شوشتر جلسه جزء خوانی قرآن همه روزه در مسجد آل‌طیب شوشتر برگزار است و قاریان شهرستان شوشتر و کانون‌های قرآنی با همکاری شورای اسلامی شهر این برنامه را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به ضرورت تقویت چنین برنامه‌هایی تأکید کرد: برای تقویت این برنامه‌ها شورای اسلامی شهر نظر مثبت دارد و به این دلیل در ماه مبارک رمضان سال‌جاری همانند سال گذشته برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن اجرا شده است و این برنامه با استقبال ویژه مردم مواجه شده است.

حسین‌زاده خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر نیز در روزهای گذشته برای آسفالت معابر شهری اقدام کرده است که چنین اقدامی در رفع مشکلات مردم تأثیر بسیار زیادی داشته است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول