اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پزشکی کرمان خبر داد

ارسال 18 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره دانشجویان پزشکی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در مرحله دانشگاهی 18 هزار اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی ارسال شد.

ارسال 18 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره دانشجویان پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالرضا صباحی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته‌های چهارمین جشنواره دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اظهار داشت: در مجموع کشوری 18 هزار اثر از سوی دانشجویان به دبیرخانه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور واصل شد.

صباحی با اشاره به اینکه پس از داوری‌های به عمل آمده در مرحله دانشگاهی 9 هزار اثر به مرحله کشوری راه یافتند، ابراز داشت: دبیرخانه چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در کرمان مستقر است و در نهایت بعد از انجام داوری‌ کشوری 450 اثر را به عنوان برگزیده در نمایشگاه ارائه می‌کند.

وی بیان داشت: مرحله نهایی چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از چهارم تا ششم شهریور ماه سال جاری این جشنواره در شش محور ادبی، پژوهشی، فناوری اطلاعات، معارف اسلامی، نشریات دانشجویی و هنری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: هر یک از این محورهای جشنواره شامل چند بخش است و در مجموع دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در 59 رشته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

صباحی خاطرنشان کرد: شعار چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور "سلامت حضور از غیبت تا ظهور" است و بخش ویژه‌ای نیز با عنوان "اخلاق پزشکی" در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه عنوان "سلامت حضور از غیبت تا ظهور" متناسب با نیاز روز مطرح شده است، افزود: برای رسیدن به جامعه مهدوی نیازمند طی مسیری هستیم که در مکتب ما این مسیر، راه ولایت، رهبری و انقلاب اسلامی است، لذا بصیرت‌افزایی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اهمیت ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول