اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرخانه معماری و شهرسازی اسلامی ـ ایرانی در شورای شهر یزد تشکیل شد

خبرگزاری فارس: دبیرخانه معماری و شهرسازی اسلامی ـ ایرانی در شورای اسلامی شهر تشکیل شد و وظایف آن در چهار حوزه تعریف و مورد تصویب قرار گرفت.

دبیرخانه معماری و شهرسازی اسلامی ـ ایرانی در شورای شهر یزد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، دبیرخانه معماری و شهرسازی اسلامی ـ ایرانی در شورای اسلامی شهر یزد تشکیل شد و بر اساس مصوبه این شورا، وظایف دبیرخانه یاد شده در چهار حوزه عمرانی، آموزشی، پژوهشی و اطلاع رسانی تعریف شده است.

ایجاد زمینه برای تدوین پیوست اسلامی کردن شهر، هدایت و نظارت بر تهیه و تنظیم ضوابط معماری و شهرسازی اسلامی و پیشنهادهای اجرایی از جمله وظایف تعریف شده برای حوزه عمرانی این دبیرخانه است.

همچنین تشکیل جلسات هم‌اندیشی با صاحب‌نظران و اندیشمندان، برگزاری سمینار و میزگرد با مسئولان و اولیای امور شهری، فراهم کردن شرایط برگزاری دوره‌های توجیهی برای مخاطبان خاص و تعریف رشته‌های تحصیلی آموزش عالی مرتبط نیز وظایفی است که بر اساس این مصوبه، حوزه آموزشی باید آن را به مرحله اجرا برساند.

علاوه بر این تعریف و درخواست، موضوعات پژوهشی، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی مرتبط و تهیه بانک اطلاعاتی، وظایفی است که بر عهده حوزه پژوهشی گذاشته شده است.

بر این اساس، به حوزه اطلاع رسانی نیز وظایفی از جمله انعکاس و اطلاع رسانی از طریق روزنامه‌ها، نشریات و صدا و سیما واگذار شده است.

انتهای‌پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول