اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی دماوند خبر داد

پذیرش دانشجو در 3 رشته جدید در دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی دماوند از پذیرش دانشجو در سه رشته جدید در دانشگاه جامع دماوند خبر داد.

پذیرش دانشجو در 3 رشته جدید در دماوند

روزبه میرعبدالله ‏یانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در این زمینه اظهار داشت: در آینده نزدیک، این دانشگاه در رشته‏های کامپیوتر، حسابداری صنعتی و معماری دانشجو خواهد پذیرفت.

وی تصریح کرد: همچنین از سال 1392 این دانشگاه در مقطع کارشناسی‏ارشد دانشجو خواهد پذیرفت.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی دماوند گفت: این دانشگاه در حال حاضر دارای 25 عضو هیئت علمی تمام وقت و نیمه وقت از دانشگاه‏های دولتی از جمله دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه تهران و دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است.

میرعبدالله ‏یانی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی دماوند دارای ظرفیت پذیرش بیش از 5 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی‏ ارشد است.

وی تصریح کرد: این دانشگاه در شهرستان دماوند روبه‏روی پمپ بنزین گیلاوند، بلوار شاهد واقع شده است و بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه پذیرش مقطع کاردانی ناپیوسته این دانشگاه از نیمه اول شهریور ماه 91 آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی دماوند گفت: علاقه‏مندان می‏توانند با مراجعه به دفاتر پست سراسر کشور دفترچه پذیرش دوره‏های پودمانی (بدون کنکور) دانشگاه جامع علمی کاربردی را تهیه و در این دانشگاه ثبت نام کنند.

میرعبدالله ‏یانی یادآور شد: روابط عمومی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی دماوند با شماره تلفن 77349221 و 77338087 آماده پاسخگویی به سئوالات داوطلبان پذیرش در این دانشگاه است.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول