اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران:

زندگینامه شهدای دانشجوی مازندران کتاب می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران از چاپ زندگینامه شهدای دانشجوی مازندران خبر داد.

زندگینامه شهدای دانشجوی مازندران کتاب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر جعفر مدانلو صبح امروز در جلسه کمیته دانشجویی گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانشگاه‌های استان مازندران که در سازمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزار شد، بیان داشت: اجلاسیه شهدای استان مازندران با محوریت تجلیل و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره 10 هزار و 400 شهید این استان در شش ماهه دوم سال 92 با همکاری گسترده دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های مازندران برگزار می‌شود.

وی با ارائه توضیحاتی درباره چگونگی روند عملیاتی شدن این برنامه ادامه داد: در مرحله اول اجرایی شدن این برنامه، ستادی پایه‌ریزی شد که استاندار مازندران به عنوان رئیس ستاد و شورای سیاست‌گذاری تمام مراحل انجام عملیات را زیرنظر خواهند داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زیر مجموعه این شورا و ستاد، کمیته‌هایی تشکیل شده که یکی از کمیته‌های منتخب با عنوان کمیته دانشجویی و اساتید نامگذاری شد که ریاست آن از سوی علی‌اکبر طاهایی بر عهده احمدپور سرپرست دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه منتخب استان گذاشته شد و بسیج دانشجویی استان به عنوان دبیر کمیته به فعالیت خواهد پرداخت.

رئیس بسیج دانشجویی استان مازندران از دانشگاه‌های استان به عنوان اعضای کمیته دانشجویی و اساتید یاد کرد و افزود: با توجه به نزدیک‌شدن به هفته دفاع مقدس، باید در راستای رسیدن به برگزاری باشکوه اجلاسیه برنامه‌های مدونی را ارائه کرد که همخوانی منسجمی با نام کمیته داشته باشد.

مدانلو در پایان با اشاره به 240 شهید دانشجوی استان و چاپ کتاب زندگی‌نامه ابوعمار و شهید شجاعیان اظهار داشت: تهیه و تنظیم کتاب‌های مربوط به دوران دفاع مقدس یکی از عوامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید تلاش شود تا زندگی شهدای دانشجوی دانشگاه‌های استان حتی‌الامکان به صورت مکتوب تهیه و تنظیم و در اختیار نسل جوان قرار گیرد.

انتهای‌ پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول