اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

دانشکده علوم پزشکی اسدآباد 70 دانشجو پذیرش می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در نیمه دوم امسال 70 دانشجو در سه رشته در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد پذیرش می‌شود.

دانشکده علوم پزشکی اسدآباد 70 دانشجو پذیرش می‌کند

بهزاد ایمنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه در حال حاضر دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در سه رشته کارشناسی بهداشت عمومی، پرستاری و کاردانی فوریت‌های پزشکی 70 دانشجو دارد، اظهار داشت: در نیم‌سال دوم امسال نیز ظرفیت پذیرش 25 نفر در رشته پرستاری، 25 نفر فوریت‌های پزشکی و 20 نفر بهداشت عمومی به عنوان دانشجو داریم.

وی از انتقال محل دانشکده علوم پزشکی در ماه گذشته خبر داد و گفت: با همکاری مسئولان و رئیس شبکه بهداشت و درمان سابق شهرستان این دانشکده هم‌اکنون در محل شبکه بهداشت و درمان این شهر مستقر شده و تا سه سال آینده از لحاظ فضای فیزیکی برای پذیرش دانشجو مشکلی نداریم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در ادامه از اختصاص 60 هکتار از اراضی منابع ملی در ضلع شمالی شهرک سیداحمد شهر اسدآباد برای ساخت ساختمان جدید دانشکده علوم پزشکی شهرستان خبر داد و افزود: برای ساخت این دانشکده 2 میلیارد تومان اعتبار وجود دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نقشه جی‌پی‌اس و نقشه هوایی ساختمان دانشکده آماده است، خاطرنشان کرد: در صورت همکاری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی عملیات اجرایی آن را در هفته دولت آغاز می‌کنیم.

ایمنی از طرح توسعه بیمارستان قائم اسدآباد خبر داد و گفت: با توجه به اینکه طرح توسعه بیمارستان قائم از 64 به 128 تخت مطالعه شده، از طریق وزارت بهداشت و درمان به دنبال آموزشی شدن این بیمارستان هستیم چرا این امر موجب جذب متخصص مورد نیاز شهرستان در اسرع وقت می‌شود و می‌طلبد شهرداری و شورای شهر با همکاری برای صدور پروانه امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی آن شویم.

وی با بیان اینکه امسال به دنبال جذب هیئت علمی برای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هستیم، تصریح کرد: این هیئت علمی در رشته‌های آموزش پرستاری و کارشناسی ارشد آموزش بهداشت در مقطع پی‌اچ‌ دی است که تا پایان مهرماه امسال به عنوان سرباز، نیروی انسانی و تعهد خدمت از وزارت بهداشت جذب می‌شوند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از تجهیز آزمایشگاه و سایت کامپیوتری این دانشکده خبر داد و افزود: در کتابخانه این دانشکده به میزان 20 میلیون کتاب با دو سالن مطالعه و ظرفیت 20 نفر وجود دارد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول