اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

هفته دولت فرصتی برای آشنایی با کارنامه دولتمردان است

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که مردم با بخشی از خدمات دولت و نظام بیشتر آشنا شده و بیش از گذشته از اقدامات انجام شده در سطح جامعه خود آگاه شوند.

هفته دولت فرصتی برای آشنایی با کارنامه دولتمردان است

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی هفته دولت را یادبود شهادت شهیدان رجایی و باهنر قرار داده‌ که این خود نشان دهنده پیوند عمیق آرمان‌های نظام با ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه هفته دولت در ایران به‌معنای هفته ولادت دولت نیست، افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است که مردم با بخشی از خدمات دولت و نظام بیشتر آشنا شده و بیش از گذشته از اقدامات انجام شده در سطح جامعه خود آگاه شوند.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: روابط میان دولت و مردم از دستاوردهای نظام بوده و اعتماد مردم و دولت به یکدیگر بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه نظام نیز همواره با مردم معنا پیدا می‌کند، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون انتخابات و همه‌پرسی‌های زیادی در کشور صورت گرفته که همیشه مردم با حضور و مشارکت بالای خود نشان داده‌اند که با نظام بوده و برای آن ایثار می‌کنند.

فرج‌الهی اظهار کرد: مسئولان و دولتمردان نیز باید در پاسخ به حمایت‌های مردم، خدمات بی‌منت عرضه کرده و دور از هر مسئله شخصی به انجام تکلیف بپردازند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول