اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

دولت نهم و دهم بسیاری از کاستی‌ها را برطرف کرد

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: دولت نهم و دهم بسیاری از کاستی‌ها را برطرف کرده است.

دولت نهم و دهم بسیاری از کاستی‌ها را برطرف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، عیسی فرهادی ظهر امروز در مراسم  افتتاح طرح های عمرانی در این شهرستان که به مناسبت هفته دولت انجام شد، اظهار داشت: امروز خدمات‌رسانی در کشور به نحوی است که توانسته میزان رضایتمندی مردم را در زمینه‌های مختلف ارتقا دهد.

وی ادامه داد: دولت نهم و دهم در زمینه خدما‌ت‌رسانی به مردم توانسته کارنامه درخشانی را داشته باشد و امروز کمتر نقدی در این زمینه به دولت وارد است.

استاندار البرز تأکید کرد: دولت نهم و دهم توانسته بسیاری از شعارهای خود را عملی کند و با تلاش بسیار زیاد زمینه رفاه و خدمات‌رسانی به مردم را توسعه بخشد.

فرهادی با اعلام این که نقادی از عملکرد دولت خدمتگزار باید براساس واقعیت‌ها و منصفانه باشد افزود: با توجه به این که خدمات بسیار زیادی از سوی دولت خدمتگزار انجام شده است اما متأسفانه هجمه‌های بسیاری به آن وارد می‌شود.

وی ادامه داد: منصفانه نیست دولتی که روند خدمتگزاری را بسیار مطلوب طی کرده است با این هجمه‌ها مواجه شود که البته دشمنان برای تخریب دولت اقدام به کارها می‌کنند.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود توسعه خدمات عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و آموزشی را در استان‌های مختلف به ویژه البرز مطلوب توصیف کرد و گفت: دولت در این زمینه‌ها کوتاهی نکرده و با تلاش بسیار زیاد در رفع کاستی‌ها  قدم برداشته است.

فرهادی اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها،‌ مسکن مهر و ... را از مهم‌ترین اقدامات دولت عنوان کرد و گفت: دولت با انجام سفرهای استانی و پیگیری مشکلات و کمبودها در استان‌های مختلف کشور نیز گامی اساسی را در جهت خدمات‌رسانی به مردم برداشته است و توانسته در این زمینه با اجرای طرح‌های بزرگ تحول اساسی را در کشور ایجاد کند.

وی به مسئولان استان البرز تأکید کرد: همان طور که دولت در زمینه خدمات رسانی به مردم از هیچ تلاشی چشم پوشی نمی‌کند، ما نیز باید به عنوان خدمتگزاران مردم همپای دولت تلاش خود را دو چندان کرده و با رفع محرومیت‌ها و توسعه خدمت رسانی بیش از گذشته رضایتمندی مردم را فراهم سازیم.

به گفته فرهادی همزمان با آغاز هفته دولت 345 طرح عمرانی در استان البرز آماده بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول