اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد

افتتاح راهدارخانه رودبار در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح راهدارخانه کلیشم رودبار با هدف افزایش خدمات راهداری زمستانی در هفته دولت خبر داد.

افتتاح راهدارخانه رودبار در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت شعبان‌پور ظهر امروز در جلسه راه و شهرسازی استان با اشاره به افتتاح راهدارخانه کلیشم رودبار اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص جوی و لزوم استقرار شبانه‌روزی راهداران در محور کلیشم رودبار و عدم وجود راهدارخانه در منطقه یاد شده، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال تصمیم به احداث راهدارخانه کلیشم گرفته شد که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پیش از این امکاناتی برای استقرار عوامل و ماشین‌آلات راهداری در محور کلیشم رودبار وجود نداشت، گفت: اکنون این راهدارخانه می‌تواند برای استقرار عوامل راهداری و پوشش مناسب عملیات مورد نیاز راهداری زمستانی در محور مذکور افتتاح شود.

به گفته این مسئول، راهدارخانه مذکور در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع با زیربنای حدود 200 متر مربع در دو بخش مجزای اداری و سرایداری احداث شده و هزینه تمام شده برای ساخت راهدارخانه مذکور از محل اعتبارات ملی برای اجرای این پروژه صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: با احداث این راهدارخانه محورهای لوشان‌ـ جیرنده‌ـ ویه‌ـ انبوه‌ـ نوده و لات زیرپوشش بیشتری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول