اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

کسانی که اقدامات مثبت دولت را نادیده می‌گیرند عقب‌مانده سیاسی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: کسانی که اقدامات دولت را غیر‌منصفانه زیر سؤال برده و نادیده می‌گیرند عقب‌ مانده سیاسی هستند.

کسانی که اقدامات مثبت دولت را نادیده می‌گیرند عقب‌مانده سیاسی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی تربیتی غدیر کمیته امداد امام‌ خمینی شهرستان سربیشه اظهار کرد: در نهاد مقدس کمیته امداد اقدامات بسیار مناسبی در بخش امداد‌رسانی، توانمند‌سازی و ایجاد اشتغال به انجام رسیده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب اسلامی توجه به توده‌های مردم و اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه است، گفت: در کمیته امداد نیز این امر مهم با حفظ کرامت و احترام انسان‌ها به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تاکنون 11 هزار و 500 فرصت شغلی از سوی کمیته امداد در استان ایجاد شده؛ این در حالی است که تاکنون 477 واحد مسکونی با 10 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گرفته است.

رشید توسعه اردوگاه حضرت امام‌خمینی (ره) با یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار، واگذاری 100 درصدی سود سهام عدالت به مددجویان کمیته امداد در دو مرحله و اختصاص 340 میلیون تومان اعتبار را از دیگر اقدامات کمیته امداد استان دانست.

مجتمع فرهنگی تربیتی غدیر کمیته امداد شهرستان سربیشه در زمینی به مساحت 2 هزار و 380 متر مربع زیربنا با 450 میلیون تومان اعتبار ساخته شده است.

این مجتمع در دو طبقه دارای کتابخانه، سلف سرویس، سرایداری و خوابگاه بوده و ظرفیت 70 تا 90 نفر دانش‌آموز را دارد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول