اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس:

زوایای ناپیدای خدمات دولت باید به تصویر کشیده شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه هفته دولت نمادی از وحدت و هم‌دلی میان مردم و دولت است، گفت: زوایای ناپیدای خدمات گسترده دولت به مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی باید به تصویر کشیده شود.

زوایای ناپیدای خدمات دولت باید به تصویر کشیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهره معظمی‌گودرزی ظهر امروز در جمع مسئولان این سازمان با بیان اینکه شهیدان باهنر و رجایی جزو بزرگ‌ترین الگوهای مردم ایران هستند، اظهارداشت: آنها تمام وقت و دغدغه خود را صرف رفع مشکلات مردم و اعتلای هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کردند.

وی افزود: امروزه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران، با قدم نهادن در مسیر بالندگی و رفع بی‌عدالتی و فقر، خدمات ارزنده و قابل تقدیری را برای مردم این سرزمین به ارمغان آورده‌اند و با تلاش‌های شبانه‌روزی خود برای آسایش هم‌وطنان خود از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: هفته نخست شهریورماه که برای گرامیداشت خاطره بزرگوارانی چون شهید رجایی و شهید باهنر به نام هفته دولت نام‌گذاری شده فرصت مناسبی است تا مدیران دستاورد‌ها و گام‌های بلند دولت در عرصه‌های مختلف را برای مردم تشریح کنند و زوایای ناپیدای خدمات گسترده به مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی به تصویر کشیده شود.

معظمی‌گودرزی با اشاره به اینکه هفته دولت نمادی از وحدت و هم‌دلی میان مردم و دولت اسلامی است، ادامه داد: مدیران و مسئولان باید خدمت به مردم را یک عبادت بدانند و در راستای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به این مردم بکوشند و این ایام فرصت مغتنمی است که با ارائه عملکرد خود همواره موجب ایجاد امید در جامعه شوند.

معظمی‌گودرزی در پایان گفت: امیدوارم در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در ادامه مسیر خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش موفق و سربلند باشیم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول