اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

اقتدار ایران جبهه استکبار را بهت‌زده کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: اقتدار نظام اسلامی و نمایان شدن چهره عزت و عظمت نظام ما سبب شده است تا استکبار جهانی در بهت و حیرت واقعی فرو برود.

اقتدار ایران جبهه استکبار را بهت‌زده کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز در دیدار مدیران و مسئولان شهرستان خلخال به میمنت هفته دولت اظهار داشت: در حالی که دنیای غرب تمام توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را به کار گرفته تا با نظام اسلامی ما و کشورهای آزادیخواه مقابله کند، هرگز نتوانسته است قدم از قدم بردارد بلکه روز به روز به سمت انزوا و عقب‌نشینی حرکت کرده است.

وی در ادامه به برگزاری اجلاس تهران اشاره کرد و افزود: اجلاس غیرمتعهدها یک توفیق بی‌نظیر برای جمهوری اسلامی ایران است تا چهره حق‌طلبانه و دفاع از نظام‌های مشروع و آزادیخواه را اعلام کند و زمینه یک پیوند مستحکم را در برابر نظام‌های استبدادی فراهم آورد.

رشتبری از این اجلاس به عنوان یک فرصت استثنایی در خارج شدن ایران از انزوای واقعی یاد کرد و ادامه داد: اجلاس تهران سبب بیدار باش حقیقی برای امت‌های اسلامی است تا ظرفیت خود را بهتر شناخته و در مقابله با استکبار جهانی تمام قد ایستادگی کند.

این مسئول یکی از ترفندهای استکبار جهانی را در توطئه‌های خبیث و ضد فرهنگی شکستن مرزها و حدود اجتماعی، فرهنگی توصیف کرد و بیان داشت: دشمن قدار ما از وحدت و همبستگی امت اسلامی در هراس است و هیچ‌وقت دوست ندارد اتحاد امت اسلامی را علیه نظام استبداد به نظاره بنشیند.

وی در ادامه سخنان خود هفته دولت را نمایشی از پیوند ملت با نظام و دولت خدمتگزار توصیف کرد و یادآور شد: همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام اسلامی و دولت دهم اعلام کردند همه وظیفه دارند در همسویی و همراهی امت اسلامی با نظام و دولت قدم برداشته و اجازه ندهند رخنه و سستی در وفاق و یگانگی امت اسلامی به وجود آید.

به گزارش فارس، امام جمعه خلخال خاطرنشان کرد: دولتمردان نباید توصیه مقام معظم رهبری را نادیده بگیرند چراکه سال آخر خدمت‌رسانی دولت دهم باید بدون کوچک‌ترین نقص و یا سرگرم شدن به مسایل سیاسی سپری شده و در سنگر خدمت‌رسانی توفیق عظیمی حاصل شود.

در ابتدای این دیدار فرماندار شهرستان خلخال نیز در سخنانی اضافه کرد: هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر یک بهانه و فرصت استثنایی است تا با شناخت ابعاد زندگی و حرکت این شهیدان والامقام جایگاه نظام اسلامی را اعتلایی دوباره ببخشیم.

ذبیح‌الله عبداللهی گفت: همه باید سعی کنیم شهیدان رجایی و باهنر را الگو و اسوه خود قرار داده و در ادامه مسیر راه عزت و عظمت شهدای انقلاب را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول