اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

اقتدار مقام معظم رهبری سبب سربلندی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: امروز سربلندی ایران و ایرانی همه به اقتداری است که مرجع عظیم و قائد دنیای اسلام حضرت آیت العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) دارد.

اقتدار مقام معظم رهبری سبب سربلندی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه شهر کاکی گفت: بهترین و مترقی‌ترین اصل از قانون اساسی اصل ولایت فقیه است، ولایت فقیه ولایت رسول‌الله و به امر پروردگار تبارک و تعالی است. 

امام جمعه کاکی افزود: ولی فقیه است که برای دشمنان مشکل‌ساز شده است، دشمنان در سیستم‌ها نفوذ می‌کنند اما آن سیستمی که معامله نمی‌کند و به آن شخصیتی که نمی‌توانند نفوذ کنند ولی فقیه است.

وی افزود: امروز سربلندی ایران و ایرانی همه به اقتداری است که مرجع عظیم و قائد دنیای اسلام حضرت آیت العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) دارد.

امام جمعه کاکی به سالروز مجلس خبرگان رهبری و نقش آن در انتخاب رهبری اشاره کرد و ادامه داد: انتخابی که خبرگان پس از امام (ره) کردند برای همیشه حافظ و میراث‌دار خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس شد.

وی به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: اگر شورای نگهبان ضعیف شود مطمئنا ضربه جبران‌ناپذیری به انقلاب وارد خواهد شد.

وی اضافه کرد: شورای نگهبان حافظ قانون است، که نه تنها وظیفه آن تائید یا رد صلاحیت است که وظیفه آن صیانت از قانون‌های مطابق با اسلام، و جلوگیری از قانون‌های مغایر با اسلام است.

انتهای پیام/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول