اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

گفت‏وگو با 1+5 در فضایی مملو از عزت نشانه‏ اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: یکی از نشانه‏های اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‏های بین‏المللی، سلسله گفت‏وگوهای کشورمان با گروه 1+5 در فضایی مملو از عزت است.

گفت‏وگو با 1+5 در فضایی مملو از عزت نشانه‏ اقتدار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در نشستی سیاسی و بصیرتی در شرق استان تهران اظهار داشت: نامگذاری سالروز شهادت شهید بهشتی و جمعی دیگر از همراهان وی به روز قوه قضاییه نشان‏دهنده آن است که برای برقراری عدالت باید خون داد.

وی ادامه داد: وجود شهدای روز هفتم تیر و همچنین شهدای قوه قضاییه موجبات عظمت این بخش مهم از ارکان نظام مقدس اسلامی را فراهم ساخته است.

علاءالدینی، هدف اصلی ترورهای گروهک سفاک منافقان با پشتیبانی استکبار جهانی و ایادی منطقه‏ای آنها را تهی‏سازی بدنه انقلاب اسلامی از نیروهای موثر و مدیر خواند.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند تصریح کرد: اما به لطف باری تعالی، رهبری داهیانه امام راحل (ره)، هدایت جانشین بر حق ایشان، مقام معظم رهبری و استقامت امت ولایی شاهد سربلندی ایران اسلامی و سرنگونی نوکران حلقه به گوش نظام سلطه نظیر صدام، قزافی، مبارک، بن‏علی و در آینده‏ای نزدیک آل‏خلیفه هستیم.

وی اضافه کرد: یکی از نشانه‏های اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‏های بین‏المللی سلسله گفت‏وگوهای کشورمان با گروه 1+5 در فضایی مملو از عزت ایران است.

علاءالدینی افزود: امروز، استکبار جهانی برای برون‏رفت از منجلاب خودساخته سیاسی و اقتصادی، دست به دامان ایران است تا مشکلاتش حل شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند بر لزوم برگزاری مراسم باشکوه برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در این شهرستان و سراسر کشور حتی در روزهای آتی تاکید کرد.

وی ادامه داد: ایام نخستین تیر ماه هر سال علاوه بر واقعه دلخراش شهادت شهید بهشتی و یاران همراهش، یادآور حادثه ناگوار ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب نیز هست.

علاءالدینی اضافه کرد: در این حادثه تلخ که موجبات ورود معظم‏له به جمع کثیر جانبازان انقلاب اسلامی را فراهم ساخت، چند پیام مهم نهفته است.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند، دشمنی دیرینه غرب با امت اسلامی ایران در 33 سال گذشته را نخستین پیام مهم این واقعه بیان کرد.

وی تصریح کرد: دومین هدف مورد پیگیری دشمن که به عنوان پیام دوم در جریان ترور رهبر فرزانه انقلاب مستتر است، تهی‏سازی بدنه انقلاب از نیروهای مدیر بود که خوشبختانه این دو تیر زهرآگین دشمن به حول قوه الهی و دعای خیر مردم به خطا رفت.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول