اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

اقتدار ایران دشمن را به لرزه درآورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: اقتدار ایران اسلامی دشمنان قسم خورده اسلام را به لرزه درآورده است و به این دلیل باید کوشید تا توانمندی های خود را به جهان اثبات کنیم.

اقتدار ایران دشمن را به لرزه درآورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‏ الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‏‏ های نماز جمعه شهرستان شوشتر اظهار داشت: نمایش اقتدار ایران اسلامی در مانور پیامبر اعظم7 باعث شد تا دشمن در بسیاری از مواضع عداوت پیشه مقابل ایران اسلامی تجدید نظر کند.

وی افزود: ایران اسلامی به دنبال ثبات در منطقه است و تنها در راستای صلح در منطقه تلاش می کند و به این دلیل اقتدار ایران باعث ثبات منطقه است.

سلیمانی با اشاره به اینکه ایران به دنبال حقوق حقه خود در مذاکرات هسته‏ ای است خاطر نشان کرد: ایران اسلامی به دنبال اجرای معاهده‏‏ های بین‏المللی است و به این دلیل چیزی بیش از حق خود را مطالبه نکرده‏ ایم.

وی تأکید کرد: دشمن در حال افزایش فشار به ایران برای کوتاه آمدن از مواضع حقه خود است و به این دلیل ایران نیز از مواضع خود کوتاه نمی‏‌آید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر افزود: ایران اسلامی دستیابی به انرژی هسته‏ ای را حق مسلم خود می‏ داند و به این دلیل تلاش دارد تا به حق خود برسد و جهان امروز نیز ایران اسلامی را به عنوان ایران هسته‏ای پذیرفته‌اند.

سلیمانی تأکید کرد: با تلاش کنیم تا نظارت بر بازار برای کاهش محسوس قیمت‏ ها افزایش یابد و به این دلیل همه دستگاه‏ ها باید در این باره تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی در وضعیت تحریم است ولی تحریم‏ ها باعث کاهش وابستگی ایران شده است و در بسیاری از مسائل ایران اسلامی نه تنها مستقل است بلکه عامل تولید جهانی برای صادرات است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول