اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

هفته دولت‌ تداوم‌بخش نهضت عدالت‌محوری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: هفته دولت‌ نماد تداوم نهضت عدالت و آبادانی در بین مردم در سراسر کشور است.

هفته دولت‌ تداوم‌بخش نهضت عدالت‌محوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان آوج در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان با بیان اینکه برگزاری جنبش عدم تعهد در تهران شکننده خط تحریم و توطئه علیه نظام اسلامی است، اظهار کرد: تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار با برگزاری این جنبش خرد شده و شکست مفتضحانه بار دیگر برای آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه اسلامی رقم می‌خورد.

امام جمعه آوج افزود: نحوه رویارویی کشور‌های مختلف با این جنبش در ایران بسیار قابل توجه و ویژه است.

وی با قدردانی از حضور پر صلابت و دندان‌شکن مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در حمایت از آرمان‌های فلسطین مشتی محکم بر دهان یاوه‌گوی بزرگ عالم و دیگر مستکبران بود.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به لزوم حفظ بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه‌های مختلف و جدی استکبار و غرب عنوان کرد: هر قدر که مردم و جوانان علیه دسیسه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های استکبار هوشیار بوده و از کیان خود پاسداری و محافظت کنند به همان اندازه خورشید انقلاب در جهان بیشتر درخشیده و متجلی‌تر می‌شود.

هاشمی با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت نماد اتحاد و یکدلی بین اقشار مختلف مردم و کارگزاران بوده و دشمنان همواره از این همه همدلی به شدت در هراس‌اند.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در این هفته باید در راستای رفاه مردم افزایش یابد.

امام جمعه آوج با بیان اینکه دولت‌های نهم و دهم عدالت و توسعه را در کشور سمت و سوی ویژه بخشیده‌اند، عنوان کرد: حقاً که در دولت‌های نهم و دهم رشد و آبادانی روستاها و مناطق دور افتاده رشد حیرت‌انگیزی را تجربه کرده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: نهضت عمران و جهادسازندگی باید توسط دولت با همان قدرت و شدت ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه در برخی از حوزه‌ها، دولت به خوبی توانسته به ایفای نقش بپردازد، اضافه کرد: این مشکلات در پاره‌ای از بخش‌ها به علت بی‌برنامگی و نارسایی بوده که به امید خدا در آینده‌ای نزدیک با همت و اراده بلند دولتمردان برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول