اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

هفته دولت فرصت مغتنمی برای بررسی نقاط ضعف و قوت دولت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت همدان گفت: هفته دولت را فرصت مغتنمی برای بررسی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دولت قرار دهیم و هرکس در هر سازمان و اداره باید نقاط ضعف موجود را برطرف کند.

هفته دولت فرصت مغتنمی برای بررسی نقاط ضعف و قوت دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله موسوی اصفهانی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان، تقوای الهی را نتیجه ماه رمضان دانست و افزود: اجتناب از محرمات و انجام واجبات قدم نخست تقوای الهی است.

وی با بیان اینکه هرکس در ماه رمضان بر اساس ظرفیت وجودی خود از این ماه بهره برده است، اظهار داشت: باید  نورانیت و تقوای به دست آمده از این ماه را در دل‌ها ماندگار کرد.

موسوی اصفهانی قرائت قرآن، شب زنده‌داری‌ها، عزاداری‌ها، ارتباط با خدا در شب‌های قدر، اعتکاف و افطاری دادن‌ها را از توفیقات ماه رمضان بیان کرد و گفت: نباید این توفیقات را ارزان از دست داد.

وی پاکی روح و ارتباط با خدا در این ماه را یادآور شد و اضافه کرد: در این ماه جرم‌ها و تخلفات به حداقل خود می‌رسد و تقوا خود را در اجتماع نشان می‌دهد.

خطیب جمعه همدان خاطرنشان کرد: اگر در اجتماع سیره اهل بیت(ع) سرلوحه کارها قرار گیرد جامعه‌ای سالم و پاک خواهیم داشت.

وی تقوا را کلید حل همه مشکلات در جامعه دانست و افزود: تقوا تحمل مشکلات را برای فرد راحت و تعدی و تجاوز به ناموس دیگران را از بین می‌برد.

موسوی اصفهانی با اشاره به راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس تصریح کرد: به برکت این راهپیمایی‌ها و شعار‌ها استکبار جهانی به ویژه امریکا و اسرائیل روز به روز در چشم جامعه جهانی منفورتر می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: تذکرات بجای رهبر انقلاب شامل همه مدیران و مسئولان در سراسر کشور بوده و باید همه به منویات رهبری جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه موقت همدان خاطرنشان کرد: هفته دولت را فرصت مغتنمی برای بررسی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دولت قرار دهیم و هرکس در هر سازمان و اداره باید نقاط ضعف موجود را برطرف کند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول