اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان:

هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکردها و استفاده از نقدهاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی هرمزگان گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت و بهره‌گیری از نقدهای سازنده است.

هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکردها و استفاده از نقدهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، مرتضی موصلی ظهر امروز در سخنرانی قبل از آغاز خطبه‌ها در جمع نمازگزاران مینابی با تشریح ویژگی‌های دولت از منظر امام خمینی (ره)، اظهار داشت: دولت به معنای واقعی خدمتگزار مردم و همه کسانی که در انقلاب نقش‌آفرینی کرده‌اند و هم‌چنان مدافع ارزش‌ها باشد.

وی ادامه داد: دولت باید با تمام وجود برای خدمت‌رسانی مطلوب به محرومان دلسوزی کند.

موصلی در ادامه با اشاره به تاسیس کمیته امداد گفت: نهاد مقدس امداد براساس بینش و دیدگاه عمیق امام نسبت به خدمت به نیازمندان جامعه تشکیل شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با بیان این که سه دهه از عمر کمیته امداد می‌گذرد، گفت: این نهاد همواره با تأسی از اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به محرومان و نیازمندان خدمات‌دهی می‌کند.

وی افزود: در آستانه دهه چهارم عمر این نهاد مقدس، مطابق با سیاست‌های راهبردی دولت در زمینه توانمندسازی از ابعاد اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار کمک‌های قابل توجهی به دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد می‌شود.

وی کمیته امداد را در مسیر رو به رشد معرفی کرد و بیان داشت: کمیته امداد در زمینه اهداف مدنظر با شتاب وصف‌ناپذیری در حال حرکت است.

موصلی با بیان گزارش عملکرد کمیته امداد هرمزگان گفت: در دولت‌های نهم و دهم خدمات کمیته امداد براساس راهبرد مهرورزی در ابعاد مختلف و حوزه‌های گوناگون قابل تقدیر و ستودنی است.

این مسئول افزود: از آغاز دولت نهم تاکنون 24 هزار مسکن مددجویی تعمیر و احداث شده است.

وی با بیان اینکه 16 هزار دانشجو از خدمات حمایتی بهره‌مند هستند، ادامه داد: سالانه 20 هزار دانش‌آموز در استان از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.

موصلی اضافه کرد: کمیته امداد هرمزگان توانسته زمینه 23 هزار فرصت شغلی را در استان ایجاد کند.

وی هم‌چنین افزود: در زمینه آموزش خانواده، فنی و حرفه‌ای و ازدواج فرزندان مددجویان و اعطای تسهیلات اقدامات خوبی در مجموعه کمیته امداد صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به سفرهای استانی هیئت دولت و "برکات آن"، بیان کرد: در دور نخست سفرها دو مصوبه با اعتبار 12 میلیارد ریال، دور دوم شش مصوبه با اعتبار 67 میلیارد ریال مربوط به حوزه فعالیت کمیته امداد بود.

وی اضافه کرد: در دور سوم سفر رئیس جمهور به استان هفت مصوبه با 396 میلیارد ریال مربوط به کمیته امداد بود که بیانگر نگاه خدمت صادقانه دولت به محرومان و نیازمندان است.

موصلی اظهار داشت: با وجود خدمات صورت گرفته هنوز تا وضعیت و نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد که امید است با همت، تلاش و مشارکت خیّران و نیکوکاران خدمات بهتری به مردم به ویژه اقشار نیازمند جامعه ارائه شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول