اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دالاهو:

21 پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دالاهو گفت: 21 پروژه عمرانی، کشاورزی و خدماتی با اعتبار پنج میلیارد و 700 میلیون تومان در هفته دولت در شهرستان دالاهو افتتاح می‌شود.

21 پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود

علی هاشمی‌نیا در گفت‌وگو  با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت یادآور دولتمردانی است که جانانه و با خون خود برای حفظ نظام تلاش کردند.

هاشمی‌نیا افزود: شهید رجایی و باهنر در رأس دولتمردان خدمتگزار و دلسوز نظام بودند و این دو بزرگوار الگوی مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس ادامه داد: در شهرستان دالاهو در روز نخست هفته دولت به مقام والای شهدا ادای احترام کرده و باری دیگر با مقام معظم رهبری و آرمان‌های مقدس شهدا تجدید پیمان کردیم.

فرماندار شهرستان دالاهو اقدامات دولت نهم و دهم را در این شهرستان بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی دانشگاه پیام‌نور، احداث مرکز بستر درمانی شهرستان دالاهو‌، احداث ناحیه صنعتی شهرستان دالاهو و احداث دو سالن ورزش بانوان و آقایان از جمله اقدامات مهم دولت نهم و دهم در این شهرستان است.

وی تجهیز و راه‌اندازی مرکز فنی‌وحرفه‌ای، بهسازی شبکه برق‌، احداث سالن ورزشی سقف کوتاه و احداث چندین مرکز بهداشتی درمانی در مناطق روستایی گهواره را از دیگر اقدامات دولت خدمتگزار عنوان کرد.

هاشمی‌نیا رشد اعتبارات سال 89 را در مقایسه با سال 90، 75 درصد اعلام کرد و گفت: در سال90، 168 پروژه با اعتبار چهارده میلیارد و 250 میلیون تومان در سطح شهرستان دالاهو داشته‌ایم.

وی از افتتاح 21 پروژه عمرانی، کشاورزی و خدماتی در هفته دولت در  شهرستان دالاهو خبر داد و افزود: پنج میلیارد و 700 میلیون تومان برای افتتاح این 21 پروژه هزینه شده است.

فرماندار شهرستان دالاهو افزایش حجم پروژه‌های افتتاحیه هفته دولت سال 91 را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 59 درصد عنوان کرد.

وی احداث کانال آبیاری روستاهای بالا‌جو، سرچغا، کامران‌بیگ‌رضا، زرده و دوشمیان را با اعتبار 318 میلیون تومان، راه روستایی روستاهای ریسانی، کندهر، ویله، علی‌بارانی و بالا‌زلانی با اعتبار 58 میلیون تومان را از پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت اعلام کرد.

هاشمی‌نیا مجتمع آبرسانی سرتخت‌گاه را مهمترین پروژه هفته دولت دانست و گفت: این مجتمع با حضور حیدر مطاعی معاون استاندار کرمانشاه افتتاح خواهد شد و این مجتمع آب 12 روستا را تامین می‌کند و یکی از پروژه‌های مهم شهرستان دالاهو است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های مهم هفته دولت در دالاهو تصریح کرد: افتتاح مدرسه 12 کلاسه خلیج‌فارس با اعتبار یک‌ میلیارد و 550 میلیون تومان، اجرای طرح‌های هادی روستا‌های بیامه، توتشامی، بریه‌خانی، گوشکری و داراب با اعتبار یک‌ میلیارد و 196 میلیون تومان و تهیه طرح هادی 3 روستا از دیگر پروژه‌های مهم هفته دولت است.

فرماندار شهرستان دالاهو امروز از افتتاح چند پروژه مهم در بخش مرکزی دالاهو خبر داد و گفت: افتتاح انتقال آب آسیاب‌تنوره‌ ده‌کهنه با اعتبار هزار و 93 میلیون ریال، راه ریسانی با اعتبار هزار میلیون ریال، راه کندهر با اعتبار هزار و 200 میلیون ریال و افتتاح راه ویله با اعتبار هزار و 100 میلیون ریال امروز در دستور کار است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول