اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌آباد:

سفرهای مسئولان به شهرستان‌ها مشکلات را در کم‌ترین زمان حل می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه حاجی‌آباد گفت: سفر مسئولان و مقامات بلندپایه به شهرستان‌ها مشکلات مردم را در کم‌ترین زمان حل می‌کند.

سفرهای مسئولان به شهرستان‌ها مشکلات را در کم‌ترین زمان حل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد در شمال هرمزگان، استاندار هرمزگان که صبح امروز در راستای بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت به همراه هیئتی از مدیران کل به این شهرستان سفر کرده است در ادامه برنامه‌های خود با حضور در مسجد جامع حاجی‌آباد طی نشستی با مردم دیدار کرد.

حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری امام جمعه حاجی‌آباد دقایقی پیش در حاشیه این نشست اظهار داشت: دولت نهم و دهم پایه‌گذار سفرها و دیدارهای مردمی بوده است.

به گفته وی سفرهای استانی و شهرستانی مدیران و مقامات رده بالای دولت سبب شده است که مشکلات مردم در کم‌ترین زمان بررسی و برطرف شود.

امام جمعه حاجی‌آباد افزود: برکات سفرهای استانی رئیس ‌جمهور و سفرهای شهرستانی استاندار هرمزگان برای این شهرستان متعدد بوده است.

مختاری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: اگر بخواهیم نگاهی به عملکرد دولت‌های گذشته داشته باشیم می‌توان گفت که دولت احمدی‌نژاد در رفتار نزدیک‌ترین دولت به دولت رجایی بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد با بهره‌برداری از پروژه‌ها و اجرای مصوبات مربوط به سفرهای رئیس‌ جمهور به حاجی‌آباد مشکلات این شهرستان برطرف شود.

امام جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در حال حاضر امور مربوط به حوزه کشاورزی که بخش عمده‌ای از مردم حاجی‌آباد بدان اشتغال دارند از مسائل مهم این شهرستان به شمار می‌رود.

مختاری افزود: در حالی که امسال به عنوان سال تولید ملی نام‌گذاری شده است همه باید دست در دست هم دهند تا کشور در روند توسعه خود با سرعت بیشتری پیش برود.

یادآور می‌شود استاندار هرمزگان طی حضور خود در حاجی‌آباد علاوه بر شرکت در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی، آب‌رسانی روستایی، گاز‌رسانی روستایی و برق منطقه‌ای و هم‌چنین عمران شهری در ادامه در نشست شورای اداری حاجی‌آباد نیز حضور پیدا می‌کند.

حاجی‌آباد از شهرستان‌های شمالی هرمزگان و به عنوان قطب کشاورزی این استان مطرح است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول