اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از هفته دولت اجرایی شد

بهره‌برداری از پروژه‌های برق‌رسانی بشرویه با 110 میلیون اعتبار

خبرگزاری فارس: همزمان با سومین روز از هفته دولت، دو پروژه برق‌رسانی با اعتبار 110 میلیون تومان در شهرستان بشرویه به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه‌های برق‌رسانی بشرویه با 110 میلیون اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس اداره برق بشرویه ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه احداث شبکه نصب پست و تامین روشنایی شهرک آزادگان اظهار کرد: طی هفته دولت شش پروژه توزیع برق با اعتبار 6 میلیارد و 645 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

محمود خسروی ادامه داد: نخستین پروژه هفته دولت به منظور برطرف کردن افت ولت با احداث شبکه، نصب پست و تامین روشنایی شهرک آزادگان و خیابان پرستار به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: احداث شبکه فشار ضعیف و روشنایی به طول 350 متر و یک دستگاه پست هوایی 20 کیلووات آمپر با اعتبار 364 میلیون ریال از مشخصات این پروژه است.

رئیس اداره برق بشرویه تبدیل 430 دستگاه چراغ معمولی به گازی در سطح شهرستان با اعتبار 645 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در سومین روز از هفته دولت عنوان کرد.

خسروی افزود: در مجموع برای بهره‌برداری از دو پروژه توزیع برق در شهرستان بشرویه 110 میلیون تومان هزینه شده است.

وی توسعه و تقویت شبکه به منظور تامین برق متقاضیان در نقاط مختلف شهرستان را از دیگر پروژه‌های هفته دولت عنوان کرد و گفت: جمع‌آوری شبکه و پست قدیم و احداث شبکه و نصب پست جدید در بلوار جوادالائمه بخش ارسک با اعتبار 296 میلیون ریال اجرا شده است.

رئیس اداره برق بشرویه اضافه کرد: احداث شبکه 20 کیلووات به منظور نزدیک‌سازی چاه‌های کشاورزی روستای نیگنان با اعتبار یک میلیارد و 620 میلیون ریال و نصب و اصلاح سرویس لوازم اندازه‌گیری در نقاط مختلف شهرستان با اعتبار 2 میلیارد و 450 میلیون ریال پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت هستند.

خسروی تصریح کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های توزیع برق، پنج هزار و 640 خانوار از خدمات برق‌رسانی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول