اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

سال تحصیلی جدید نقطه عطفی در نظام آموزشی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: سال تحصیلی جدید که با ساختار آموزشی جدید آغاز می‌شود، نقطه عطفی در نظام آموزشی کشور است.

سال تحصیلی جدید نقطه عطفی در نظام آموزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد تکلوزاده در جمع فرهنگیان استان به مناسبت هفته دولت ارتقای شاخص‌های آموزشی استان را یادآور شد و از بهره‌برداری از 521 طرح با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان در سطح استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

وی اظهار داشت: افزایش تعداد آموزشگاه‌های استان از 2 هزار و 65  آموزشگاه در سال 57 به 7 هزار و 585 و نیز تعداد کلاس‌های آموزشی استان را از 8 هزار و 98 کلاس در سال 57 به 29 هزار و 560 کلاس تا پایان سال 90 نشان همت و تلاش دولت‌مردان است.

وی سال تحصیلی جدید را که با ساختار آموزشی جدید آغاز می‌شود، نقطه عطفی در نظام آموزشی کشور دانست و از زحمات تمام کارکنان آموزش و پرورش استان که سبب پرورش نخبگان هستند تقدیر و تشکر کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان موفقیت اخیر دانش‌آموزان کرمانی در اخذ رتبه‌های برتر آزمون سراسری استان را نتیجه همت و تلاش والای کادر آموزشی استان دانست.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول