اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 15:

مسئولیت به لحاظ خدمت به مردم توفیق عظیمی است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 با اشاره به اهمیت خدمت به مردم گفت: مسئولیت به لحاظ خدمت به مردم و ذخیره توشه آخرت توفیق عظیمی است.

مسئولیت به لحاظ خدمت به مردم توفیق عظیمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید احمد صفوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه قائم مقام منطقه 15 ضمن تقدیر از زحمات بهروز رضایی تکبیری قائم مقام سابق منطقه به عنوان منشا خیر و اثربخشی مثبت در منطقه، ‌حسین خوش اقبال را به عنوان قائم مقام جدید منطقه معرفی کرد.

شهردار منطقه 15 اظهار امیدواری کرد: با روحیه بسیجی و با ارزش و تعامل بالایی که قائم مقام جدید دارند،‌ کار همچنان با تلاش و جدیت استمرار داشته باشد. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث تغییر مسئولیت و امانت در مجموعه سازمان‌های اداری متعارف است همان‌طور که اصل حیات ما موقت است، ‌سایر اتفاقاتی هم که در طول حیات انسان اتفاق می‌افتد گذراست مگر اینکه حرکت و بینش انسان در جهت ذخیره توشه‌ای برای آخرت باشد که تنها بر این موضوع می‌شود، اکتفا کرد.

صفوی ادامه داد: خوشا به حال کسانی که مسئولیت خود را با علم و آگاهی برای خدمتگزاری بیشتر پذیرفته‌اند و از این دیدگاه به موضوع نگاه می‌کنند.

شهردار منطقه 15 یادآور شد: هدف ما این است که اهداف مدیریت عالی شهرداری تهران را که در قالب استراتژی‌ها و رهنمودها تبیین و ابلاغ می‌شود به خوبی پیش ببریم.

در بخشی از حکم قائم مقام جدید منطقه آمده است: امید است در راستای توسعه شهری زیبا با رویکرد اجتماعی و با روحیه جهادی ‌ـ علمی و تلاش و پشتکار و سخت کوشی و بهره‌گیری از ظرفیت فنی و علمی موجود در جهت واگذاری امور قابل انتقال به بخش خصوصی و کوچک سازی مجموعه و در راستای جلب اعتماد شهروندان اهتمام ورزیده و با مشارکت همه جانبه آنان نسبت به نهادینه شدن فرهنگ شهروند مداری با رویکرد محله‌گرایی و هویت بخشی به محلات با ارائه خدمت بی‌منت و خالصانه در ایجاد بستری برازنده و شایسته زندگی شهروندان عزیز منطقه همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول