اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری بیش از 7 هزار میلیون ریال

جایگاه سوخت قصرشیرین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: جایگاه سوخت قصرشیرین در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری هفت هزار و 960 میلیون ریال احداث شده است.

جایگاه سوخت قصرشیرین افتتاح شد

سهراب براندیشه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به افتتاح طرح‌های تعاونی شهرستان قصرشیرین ضمن تبریک ایام هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح طرح‌های تعاونی 3423 مجتمع خدماتی رفاهی، جایگاه سوخت و تعاونی 3304 سیلوی ذخیره گندم 15 هزار تنی در شهرستان قصرشیرین هستیم.

براندیشه با اشاره به مشخصات طرح مجتمع خدمات رفاهی و جایگاه عرضه سوخت تصریح کرد: این طرح تعاونی با عضویت 8 نفر علاوه بر جایگاه عرضه سوخت دارای کارواش، تعویض روغنی، مکانیکی، سوپرمارکت، رستوران و پیش‌بینی عرضه سوخت CNG، در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری هفت هزار و 960 میلیون ریال احداث شده است.

وی افزود: این طرح دومین جایگاه عرضه سوخت قصرشیرین است که پیش‌بینی می‌شود زمینه اشتغال 21 نفر را فراهم کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه به نقش بخش تعاونی در تحرک اقتصاد کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی اشاره و ادامه داد: توسعه و حمایت از بخش تعاون در اولویت کار وزارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و با فرهنگ‌سازی مناسب بستر مناسب برای استقبال مردم از طرح‌های تعاونی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول