اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته دولت

6 پروژه در حسن‌آباد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: افتتاح و کلنگ‌زنی شش پروژه حسن‌آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

6 پروژه در حسن‌آباد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش و همزمان با هفته دولت شش پروژه بخش حسن‌آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با حضور رحیم زمانی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، امیرحسین باقرنژاد فرماندار شهرستان ری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

بخشدار حسن‌آباد فشافویه در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران جزئیات این پروژه‌ها را تشریح کرد و گفت: در این مراسم سالن ورزشی آموزش و پرورش و مدرسه روستای ابراهیم‌آباد با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

کریم رئوف کلنگ‌زنی احداث مدرسه روستای خانلوق را یکی دیگر از پروژه‌های حسن‌آباد دانست و تاکید کرد: این مدرسه توسط پسر گلیان تهیه‌کننده مجموعه قهوه تلخ احداث می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: کلنگ‌زنی احداث یک مدرسه در منطقه کنارگرد، آغاز عملیات اجرایی یک مدرسه توسط شهرداری حسن‌آباد و همچنین کلنگ‌زنی یک مدرسه که توسط بانک پارسیان در حسن‌آباد احداث می‌شود از دیگر برنامه‌های امروز است.

بخشدار حسن‌آباد در پایان تصریح کرد: در ادامه این اقدامات عملیات اجرایی توسعه مدرسه مقداد روستای زیوان نیز از امروز آغاز می‌شود.

این گزارش حاکی است، مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی شش پروژه بخش حسن‌آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نهاوندی امام جمعه حسن‌آباد، رحیم زمانی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، امیرحسین باقرنژاد فرماندار شهرستان ری، کریم رئوف بخشدار حسن‌آباد، آشتیانی شهردار حسن‌آباد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

فشافویه یکی از بخش‌های شهرستان ری در استان تهران است و این بخش دارای دو دهستان است.

این بخش در واقع شامل دره پهناوری است که میان کوه آزاد و حسن‌آباد در شمال و کوه مره در جنب و کوه‌های کورابلاغ در جنوب غربی قرار دارد.

سمت شمالی دره به وسیله پایین دست رودخانه شور و کیفیت زمین‌هایی که در قسمت جنوبی آن واقع هستند هیچ نوع آبادی وجود ندارد.

زمین‌های شمالی آن نیز در نقاطی که شیب مناسب دارند قابل کشت هستند. فرآورده‌های این بخش شامل غلات، حبوبات، پنبه، چغندر، سیب زمینی، انجیر و انار است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول