اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دولت

2 پروژه در صنعتی‌ترین منطقه مازندران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دومین روز از هفته دولت دو طرح عمرانی بهره‌برداری از راه آسفالته و افتتاح مسجد در بخش امامزاده عبدالله(ع) آمل با حضور مسئولان انجام شد.

2 پروژه در صنعتی‌ترین منطقه مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در دومین روز از این هفته دو روستای زرخونی و گت کلا از دهستان چلاو از نعمت راه آسفالته روستایی برخوردار شدند و همچنین مسجد امام علی(ع) روستای گت‌کلا نیز به بهره‌برداری رسید.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی منطقه چلاو بیان داشت: هر چه از عمران، آبادانی، آسایش و سربلندی را در کشورمان شاهد هستیم همه به برکت خون شهدا و جانفشانی آنها است.

یحیی عسگری‌پور ادامه داد: این بخش در هشت سال دفاع مقدس توانسته با تقدیم شهدا و ایثارگران نقش بسزایی در پیروزی مقابل جنایتکاران زمان داشته باشد.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون این بخش یکی از صنعتی‌ترین بخش‌های استان مازندران محسوب می‌شود، یادآور شد: فاز یک و دو شهرک صنعتی امامزاده عبدالله(ع) که از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی مازندران است در این منطقه قرار داشته و سالانه بسیاری از ارزآوری و صادرات کشور از این بخش به دیگر کشورها انجام می‌شود.

عسگری‌پور با اشاره به توام بودن جنگل، جلگه، رودخانه و کوهستان در این بخش تصریح کرد: وجود این همه نعمت‌های خداوندی زیبایی خاصی به این منطقه داده و همچنین وجود امامزادگان و نوادگان اهل بیت در این بخش همانند چراغ روشنی در حال نورافشانی و تلالو هستند.

وی درباره طرح‌های عمرانی این بخش که در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است، گفت: در دومین روز از هفته دولت دو روستای زرخونی و گت‌کلا از این بخش از نعمت راه آسفالته روستایی برخوردار شدند که هزینه آسفالت این راه از سرفصل‌های راه و شهرسازی به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل با اعلام اینکه با بهره‌برداری از این طرح عمرانی 120 خانوار این روستاها از نعمت راه ایمن و آسفالت برخوردار شدند، خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم بیشتر از دیگر دولت‌ها به عمران و آبادانی در روستاها توجه شده است و تحولاتی را در روستاهای کشورمان شاهد هستیم.

وی در مورد افتتاح مسجد امام علی(ع) روستای گت‌کلا همزمان با نهمین یادواره شهدای منطقه چلاو اذعان داشت: تمامی هزینه‌های این مسجد توسط مردم و خیران تامین شده و تاکنون مردم این روستا از نبود مسجد رنج می‌بردند و مراسم‌های مذهبی خود را در حسینیه قدیمی روستا برگزار می‌کردند.

عسگری‌پور اضافه کرد: این مسجد با زیربنایی بیش از350 مترمربع از بزرگ‌ترین مساجد منطقه چلاو محسوب می‌شود که با هزینه‌ای بیش از 800 میلیون ریال احداث شد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول