اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

ساختمان آموزش و پرورش کوهرنگ افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری از ساختمان آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در طول هفته دولت خبر داد.

ساختمان آموزش و پرورش کوهرنگ افتتاح می‌شود

ابوالقاسم علیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: دولت نهم و دهم در زمینه توسعه فضاهای آموزشی خدمات بسیار ارزشمندی را انجام داده است.

وی افزود: دولت عدالت‌محور نهم و دهم توجه زیادی به توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم به ویژه در این استان داشته است که در همین راستا ما در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از ساختمان آموزش و پرورش در شهرستان کوهرنگ خواهیم بود.

علیاری بیان داشت: ساختمان آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در زمینی به مساحت هزار و 200 متر مربع احداث شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: این مدرسه زمینه اشتغال 20 نفر را به صورت مستقیم در شهرستان کوهرنگ فراهم کرده است.

وی از صرف بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان آموزش و پرورش چلگرد خبر داد و بیان داشت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: سعی شده است تا در ساخت و ساز فضاهای آموزشی از بهترین مصالح و آخرین تجهیزات روز استفاده شود تا ایمنی واحدهای احداث شده تضمین شود.

وی بیان داشت: تمام نکات فنی در ساخت‌ و سازهای انجام گرفته توسط نوسازی مدارس این استان رعایت شده و مورد تایید کارشناسان در این زمینه نیز قرار گرفته است.

علیاری با اشاره به یک ‌شیفته شدن مدارس در سطح کشور و اضافه شدن پایه ششم ابتدایی خاطرنشان کرد: در تمام نقاط استان چهارمحال و بختیاری فضای آموزشی به اندازه کافی وجود دارد و در این زمینه هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول