اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صور‌ت‌ می‌گیرد

افتتاح 7 پروژه شیلاتی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت هفت پروژه شیلاتی در استان زنجان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

افتتاح 7 پروژه شیلاتی در استان زنجان

محمود صیادبورانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری دوم تا هشتم شهریور ماه به نام هفته دولت اداره شیلات استان زنجان نیز پروژه‌هایی را به مناسبت این هفته آماده بهره‌برداری کرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال به مناسبت هفته دولت هفت پروژه شیلاتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اضافه کرد: اعتبار لازم برای افتتاح پروژه‌های مذکور یک هزار و 850 میلیون ریال است.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: با افتتاح پروژه‌های مذکور 25 تن بر تولید ماهیان پرورشی استان افزوده می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: افتتاح پروژه‌های مذکور موجب اشتغالزایی برای هفت نفر به صورت مستقیم می‌شود.

صیادبورانی در ادامه با اشاره به اینکه استفاده دو منظوره از آب چاه یعنی نخست هدایت آب به استخر پرورش ماهی و بعد انتقال پساب استخر پرورش ماهی به اراضی کشاورزی به منظور صرفه‌جویی در مصرف کودهای شیمیایی و افزایش کیفیت و کمیت محصول کشاورزی تولیدی در سیاست‌های کاری این مدیریت قرار دارد، افزود: همه هفت پروژه از جمله استخرهای بتنی دو منظوره کشاورزی هستند که ماهی قزل‌آلا در آنها پرورش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: از تعداد طرح‌هایی که مقرر شده در هفته دولت به بهره‌برداری برسد، سه طرح مربوط به شهرستان ابهر است.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان همچنین یادآور شد: از تعداد طرح‌های شیلاتی قابل افتتاح در هفته دولت سه طرح نیز مربوط به شهرستان زنجان و یک طرح مربوط به ماهنشان است.

لازم به ذکر است، از آغاز سال جاری تا کنون 30 پروژه شیلاتی در استان زنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول