اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پروژه‌ای که 2 بار افتتاح می‌شود

انتقاد رئیس شورای اسلامی آبپخش از افتتاح دوباره یک پروژه گازرسانی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش از افتتاح دوباره پروژه گازرسانی به این شهر انتقاد کرد و گفت: مسئولان باید با مردم صداقت داشته باشند.

انتقاد رئیس شورای اسلامی آبپخش از افتتاح دوباره یک پروژه گازرسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی در نشست با مردم آبپخش با تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از اسوه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خدمات بی‌نظیری به ویژه برای قشر محروم و مستضعف ارائه کرده‌اند.

وی افزود: طرح حمایت دولت شهید رجایی از قشر ضعیف جامعه با موفقیت اجرایی شده و هنوز نیز مستضعفان جامعه و جمعیت چند میلیونی مردم از این خدمات بهره‌مند هستند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: دولت‌های گذشته در نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیار ارزنده‌ای ارائه کرده‌اند که لازم است از آنها تقدیر شود.

وی گفت: امروز مسئولان در برابر مردم باید پاسخگو باشند و وظیفه دارند به مطالبات مردمی رسیدگی کنند و هیچ گونه کم‌کاری نباید انجام شود.

رضایی تصریح کرد: آبپخش از شهرهای مهم و استراتژیک استان است و نیازمند توجه بیشتر مسئولان ارشد استان و شهرستان است و انتظار داریم مورد توجه بیشتر و مؤثرتر مسئولان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در استقرار ادارات در این منطقه مهم همکاری لازم صورت نگرفته و با وجود قول مساعدی که گرفته‌ایم در برخی از ادارات و نهادها نیازمند همکاری بیشتر هستیم و مردم از مستقر نبودن ادارات متضرر می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: البته بدون اغراق فرماندار دشتستان همکاری خوب و مطلوبی داشته و تا جایی که لازم بوده همراهی کرده و امیدوار هستیم در سال جاری به بخشی از اهداف مورد نظر برسیم.

رضایی با انتقاد از شرکت گاز استان در افتتاح دوباره گازرسانی به آبپخش گفت: سال گذشته در چنین ایامی پروژه گازرسانی به آبپخش با حضور مدیران گاز استان افتتاح شد و امسال نیز در برنامه شرکت گاز استان در هفته دولت افتتاح گازرسانی به آبپخش را قرار داده‌اند که به هیچ وجه اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم.

وی بیان کرد: مگر یک پروژه چند بار باید افتتاح شود و آیا باید سر مردم را کلاه بگذاریم یا واقعیات را به آنها بگوییم.

رضایی عنوان کرد: گازرسانی به آبپخش سال گذشته افتتاح شده و هیچ لزومی ندارد که بار دیگر این طرح را افتتاح کنیم و شرکت گاز باید راه دیگری برای اعلام بیلان کاری خود پیدا کند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول