اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته دولت

افتتاح 122 طرح در مهاباد آغاز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار مهاباد گفت: همزمان با آغاز هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری از 122 طرح در مهاباد آغاز شده است.

افتتاح 122 طرح در مهاباد آغاز شد

خضر کاک‌درویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با آغاز هفته دولت، در شهرستان مهاباد همزمان با سایر شهرستان‌های استان آذربایجان‌غربی بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این شهرستان نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین این طرح‌ها، تصریح کرد: مساکن مهر، مدرسه، فضای آموزشی، طرح‌های کشاورزی و آبیاری از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها هستند و از کل آنها 55 طرح شامل طرح‌های عمران شهری، فرهنگی، ورزشی، آموزشی و بهداشتی است.

فرماندار مهاباد با اشاره به اینکه از کل طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال 34 طرح در بخش کشاورزی است، اظهار داشت: علاوه بر این هفت طرح در بخش عمران روستایی و 14 طرح و پروژه عمران شهری، فرهنگی و ورزشی افتتاح می‌‌شوند.

کاک درویش با اشاره به اعتبار هزینه شده در این زمینه، افزود: 173 میلیارد و 710 میلیون ریال اعتبار در این زمینه هزینه شده است.

وی بهره‌برداری از 74 واحد مسکن مهر محلی، کتابخانه عمومی، طرح‌های آبیاری تحت فشار را از دیگر پروژه‌های مهم قابل افتتاح در هفته دولت برشمرد و تصریح کرد: نخستین واحد بسته‌بندی عسل جنوب آذربایجان‌غربی نیز در هفته دولت امسال در مهاباد به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار مهاباد با اشاره به اشتغال‌زایی این طرح‌ها، افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها 350 خانوار از مزایای طرح‌های فوق بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول