اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6 و 7 مهرماه انجام می‎شود

افتتاح ششمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در گلستان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از افتتاح ششمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین با حضور مهمان ویژه در ششم و هفتم مهر ماه امسال خبر داد.

افتتاح ششمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: اعلام رسمی ثبت برج قابوس در فهرست جهانی یونسکو را نیز با حضور مهمان ویژه تا اوایل مهر‌ ماه در گنبدکاووس به میزبانی خواهیم نشست.

وی ثبت برج قابوس را به عنوان نخستین اثر تاریخی گلستان در فهرست جهانی عنوان کرد و یادآور شد: 15 اثر از جمهوری اسلامی ایران در حوزه تاریخی به ثبت رسیده که گلستان در این زمینه نخستین اثر خود را به ثبت رسانده است.

استاندار گلستان در خصوص برنامه‎های هفته دولت گفت: افتتاح متمرکز پروژه‎های هفته دولت، برگزاری همایش و دیدار با خانواده‎های معظم شهدا، جشنواره شهید رجایی، برپایی جلسه شورای اداری با حضور مهمان ویژه در هفته دولت و همچنین افتتاح و کلنگ‎زنی پروژه‎ها با حضور استاندار و معاون استاندار در سطح شهرستان‎ها انجام می‎شود.

قناعت از آغاز عملیات اجرایی سه واحد پذیرایی با سرمایه‎گذاری 73 میلیارد ریال و افتتاح هتل شهاب در شهرستان گرگان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 12 نفر خبر داد.

وی با اشاره به افتتاح 10 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال تصریح کرد: همچنین ساختمان موزه فرش در شهرستان گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال با شش نفر اشتغال‌زایی افتتاح می‌شود.

استاندار گلستان از آغاز عملیات اجرایی 13 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد.

قناعت در پایان گفت: شکوفایی و به ثمر نشستن پروژه‎ها لبخند رضایت را بر لبان مردم نشانده و تمام تلاش دولتمردان نیز بر همین مبنا گذاشته شده است، هر چند این تلاش‎ها کافی نیست و مردم ما شایسته بهترین‎ها هستند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول