اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار هرمزگان صورت گرفت

افتتاح 5 پروژه عمرانی در قشم

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با هفته دولت، 5 پروژه عمرانی با حضور معاون استاندار هرمزگان در قشم به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 5 پروژه عمرانی در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، احداث دبیرستان شش کلاسه نادری روستای کاروان، طرح آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر درگهان، افتتاح پست 23 کیلوولت موقت لافت، خط 230 کیلو‌ولت قشم درگهان و 552 واحد مسکن تعاونی مربوط به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله این طرح‌هاست.

ارزش ریالی پروژه‌های بهره‌برداری شده در قشم طی هفته دولت امسال برابر با 202 هزار و 586 میلیون ریال است.

معاون استاندار هرمزگان پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: امید است تبعات بهره‌برداری از این طرح‌ها سبب رفاه و آسایش هر چه بیشتر مردم جزیره قشم شود.

به گفته گل‌محمد بامری در آینده‌ای نزدیک نیز تعدادی پروژه قابل توجه در قشم تحت عنوان پروژه‌های مهر ماندگار بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: قشم یکی از مناطق مستعد ایران اسلامی است که می‌توان با سرمایه‌گذاری در بخش‌های گردشگری، صنعت، شیلات و حمل و نقل این جزیره فواید متعددی را به اقتصاد کشور برساند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان به طرح احداث پل خلیج فارس و طرح جامعه ارتباطی خلیج فارس در محدوده سه شهرستان بندرخمیر، قشم و بندرعباس اشاره کرد و افزود: بی‌گمان این طرح که تا پایان دولت دهم وعده اتمام آن داده شده است می‌تواند در صورت بهره‌برداری، منطقه جنوب کشور را تحت تاثیرات متعدد اقتصادی خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه در قشم همواره بحث آب‌رسانی روستایی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مهم دولت‌ها به شمار می‌رفته است، افزود: دولت کنونی در این زمینه توانسته است با اجرای پروژه‌های متعدد دستاوردهای مطلوبی را در این عرصه داشته باشد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول