اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

برخی بخش‌های دولتی برای رفع مشکلات اصفهان همکاری نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: برخی از بخش‌های دولتی همکاری لازم را برای برطرف شدن مشکلات استان اصفهان انجام نمی‌دهند.

برخی بخش‌های دولتی برای رفع مشکلات اصفهان همکاری نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در آغاز عملیات نصب شیشه‌های مجموعه مصلی اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان طی چهار ماهه نخست سال جاری در بخش صادرات با رشد قابل قبولی مواجه شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حجم زیادی از پروژه‌ها در استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: در حال حاضر نیز بیش از 50 پروژه مهم در استان اصفهان وجود دارد که این پروژه‌ها باید هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه تونل سوم کوهرنگ با مشکل ایجاد گسل مواجه شده است، تصریح کرد: تنها 60 متر از این تونل 23 کیلومتری باقی‌مانده است که به دلیل برخورد با ریزش توده‌های خاکستری، ورود آب و با استفاده از نظر کارشناسان داخلی و خارجی و با استفاده از مته دستی و پیکور حفر این تونل در استان دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری تونل سوم کوهرنگ به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: هفته گذشته نیز قرارداد پروژه بهشت‌‌آباد با برخی از دستگاه‌های دولتی و سپاه در استان منعقد شده است.

ذاکر اصفهانی با بیان اینکه در حال حاضر کارگاه نخست پروژه بهشت‌آباد در چم آسمان فعال شده است و کارگاه دوم این پروژه نیز در آینده‌ای نزدیک در چرمهین فعال می‌شود، تاکید کرد: 20 کیلومتر از پروژه بهشت آباد باید در استان چهارمحال و بختیاری حفر شود و کارگاه سوم این تونل در گردنه رخ از توابع فرخ شهر افتتاح می‌شود.

وی پروژه بهشت‌آباد را از جمله طرح‌های ملی دانست و افزود: تاکنون دولت از محل فروش اوراق مشارکت برای این پروژه 92 میلیارد تومان به حساب سازمان آب منطقه‌ای اصفهان واریز کرده است.

استاندار اصفهان گفت: به دلیل مشکلات حقوقی که در ساخت پروژه ورزشگاه نقش جهان وجود دارد نمی‌توان بخش خصوصی را برای سرعت بخشیدن برای تکمیل این پروژه وارد میدان کرد و در حال حاضر مدیریت استان عملیات اجرا و تکمیل این پروژه را پیگیری می‌کند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 120 نفر کارگر کار تکمیل پروژه نقش جهان را انجام می‌دهند و برای سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه تعداد کارگران آن باید به سه برابر افزایش یابد.

ذاکر اصفهانی اضافه کرد: برخی از بخش‌های دولتی همکاری لازم را برای برطرف شدن مشکلات استان انجام نمی‌دهند و مسئولان برخی از سازمان‌ها و مجموعه‌های دولتی در استان توجهی به وضعیت استان در بخش‌های مختلف ندارند.

وی تصریح کرد: 5 هزار پروژه عمرانی در سطح استان اصفهان در حال اجرا است و درصدد هستیم که این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به پایان برسد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه در استان اصفهان تعامل سازنده‌ای بین بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، بیان کرد: بخش‌ خصوصی و دولتی باید تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه مصلی به کار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته با توجه به اینکه اعتبار مناسبی برای مصلی تخصیص یافته بود اما پیشرفتی در این زمینه وجود نداشته است، ادامه داد: مسئولان باید بر روی پروژه‌های اصلی استان برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ح10/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول