اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

زمینه رفع مشکلات پزشکان کردستان فراهم است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان بر پیگیری مسائل و مشکلات پزشکان استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر هیچ مانعی برای حل مشکلات پزشکان استان وجود ندارد.

زمینه رفع مشکلات پزشکان کردستان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز پزشک که در آمفی‌تئاتر مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج برگزار شد، گفت: پزشکان از اقشاری هستند که بیشترین خدمت را به مردم ارائه می‌کنند.

وی در پاسخ به مشکلات بیان شده جامعه پزشکی استان از سوی یکی از پزشکان، تصریح کرد: افرادی که هنوز شناختی نسبت به جایگاه و موقعیت خود ندارند همواره برای مدیران ایجاد مشکل می‌کنند.

وی ادامه داد: هیچ مدیر و مسئولی اقدام به قطع برق یک مجتمع پزشکی نمی‌کند بلکه این امر توسط یکی از کارکنان که آگاهی چندانی ندارد صورت می‌گیرد و آثار آن دامنگیر مدیر می‌شود.

استاندار کردستان گفت: سه شعار زحمت، محبت و لطف از فرمایشات حضرت علی(ع) که باید مسئولان در مورد مردم لحاظ کنند را الگوی خود قرار داده‌ام و همواره بر آن تاکید داشته‌ام.

شهبازی عنوان کرد: از ابتدای خدمت خود در کردستان خواستار خدمت‌گزاری واقعی و بی‌منت به مردم و تلاش و کار و همت برای توسعه همه‌جانبه این استان از سوی مدیران، مسئولان و کارشناسان و کارکنان ادارات شده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: اجرای دو مورد مذکور در بافت مدیریتی استان تا حد قابل قبولی تحقق پیدا کرده ولی متاسفانه در رده‌های پایین‌تر این موضوع به خوبی اجرا نشده است.

وی در پایان رضایت مردم از خدمات پزشکان استان را مایه افتخار ذکر کرد و بیان داشت: با توجه به شرایط استان و محرومیت آن بالطبع تلاش و زحمات پزشکان نسبت به دیگر مناطق کشور در اینجا بیشتر است.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول