اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

مسکن مهر مشکلات مردم را برطرف کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: سال جاری دولت برنامه‌های خوبی را سرلوحه کار خود قرار داده و مسکن مهر مشکلات زیادی از مردم را رفع کرده است.

مسکن مهر مشکلات مردم را برطرف کرده است

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری‌ شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: طی یک سال گذشته با همکاری استاندار کرمان خدمات ارزنده‌ای در کوهبنان انجام شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت طرح‌های خوبی از سوی دولت خدمتگزار در سطح کشور و به تبع آن در شهرستان کوهبنان اجرا شده و با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای کارها ‌به بهترین صورت انجام پذیرفته است.

متقی تصریح کرد: اگر در سطح شهر نگاه کنیم، رضایت‌مندی نسبی را در بین مردم ‌مشاهده می‌کنیم که این رضایت‌مندی هم موجب تقدیر از مجموعه اداری و هم راهگشا برای برنامه‌ریزی‌های آتی است.

وی ابراز داشت: دستگاه‌های‌‌ مستقل از ساختارهای اداری مانند دفتر امام جمعه‌، شورای شهر، سیستم قضایی و ... نیز حمایت‌های خوبی از ادارات داشته‌اند و این نشان می‌دهد که کارنامه ‌یک ساله‌ همکاران ما نتیجه خوبی داشته است.

متقی افزود: کار ما در سال جاری از هفته دولت آغاز می‌شود و تا سال آینده که ‌گزارش کار ارائه می‌شود باید به گونه‌ای کار کنیم که فعالیت‌های ما مورد توجه خداوند و مردم قرار گیرد.

وی بیان داشت: طی یک سال گذشته به هر جا نگاه کنیم، اتفاقات جدیدی در شهرستان رخ داده، بنیاد مسکن در روستا طرح‌های هادی را اجرا کرده و در زمینه آب، برق و تلفن‌ و ...‌ نیز در روستاها کارهای خوبی انجام شده است.

متقی گفت: هم اکنون هیچ روستای بالای 10 خانواری نیست که برق نداشته باشد، اما چون هنوز کاستی‌هایی وجود دارد، حق مردم شریف ایران بیش از این است. 

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: در دولت نهم و دهم کارهایی صورت پذیرفته که آرزوی تمام‌ دولت‌ها بوده که آن را به اجرا برسانند، طرح‌هایی مانند هدفمند‌سازی یارانه‌ها، توانمندی‌های هسته‌ای و ... از جمله آنها است‌.

وی خاطرنشان کرد: سال جاری هم که در سال پایانی دولت خدمتگزار قرار داریم، دولت برنامه‌های خوبی را سرلوحه کار خود قرار داده، طرح مسکن مهر مشکلات زیادی از مردم را رفع کرده است.

متقی بیان داشت: همچنین طرح توسعه کشاورزی که توسط دولت مطرح شده باید به بهترین نحو مورد بهره‌برداری ما قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول