اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

برگزاری اجلاس سران غیر متعهد مشتی بر دهان مدعیان انزوای ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرضا گفت: حضور بیش از 8 هزار نفر از سران و مسئولان کشورهای مختلف در اجلاس سران غیر متعهد مشت محکمی بر دهان مدعیان انزوای ایران در سطح دنیا است.

برگزاری اجلاس سران غیر متعهد مشتی بر دهان مدعیان انزوای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام اصغر قائمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار کرد: سعادت بشر مستلزم رعایت اصل تقوا و حفظ آن در تمامی امور زندگی است.

وی ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان شاهد گسترش اخلاق اسلامی در سطح جامعه هستیم و همگان باید تلاش کنند که این روحیه طی ایام مختلف سال نیز تداوم داشته باشد.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اهمیت انجام عمل نیک و توجه به نیازهای دیگران افزود: امامان بزرگوار (ع) بارها اهمیت اعمال دنیوی در سرنوشت انسان‌ها در دیار باقی را گوشزد کرده‌اند، بنابراین باید در فرصت کوتاه دنیا زمینه سعادت اخروی را برای خویش فراهم کنیم.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به هفته دولت بیان داشت: خدمت‌رسانی شایسته به مردم و غنیمت دانستن فرصت یک سال پایانی دولت از مواردی بود که رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای هیئت دولت مطرح کردند و شایسته است تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران این موضوع را مدنظر داشته باشند.

قائمی ادامه داد: مردم ما در برابر سختی‌ها و مشکلات اقتصادی مقاومت می‌کنند و چنین مردمی شایسته بهترین خدمات هستند.

وی با تشریح اهمیت برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در ایران تصریح کرد: این اجلاس که با هدف حفظ استقلال و آزادی کشورهای در حال توسعه از بند زیاده‌خواهان جهان تشکیل شده است، فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه ایران در معادلات جهانی به شمار می‌رود.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به سیاست‌های ایران در این دوره از اجلاس افزود: ایجاد شرایط مناسب در جهت ارتقای مناسبات با کشورهای عضو این مجمع و از میان برداشتن خط تحریم‌ها از مهم‌ترین اهداف جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مجمع است.

وی با اشاره به سالروز تخریب بقاع متبرکه بقیع از سوی جریان وهابیت افزود: این جریان در حال حاضر هزینه زیادی برای ترویج عقاید خطرناک در سطح جهان می‌کند و در برخی مواقع در بین زایران ایرانی نیز اقدام به توزیع محصولات مخرب می‌کند که لازم است مردم با هوشیاری از دریافت این بروشورها خودداری کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول