اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان خبر داد

طراحی وب سایت خدمات سرمایه‌گذاری زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان از طراحی وب سایت و خدمات الکترونیکی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خبر داد.

طراحی وب سایت خدمات سرمایه‌گذاری زنجان

ابوالفضل فلاح امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در ماده هفت قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و آیین‌نامه اجرایی مربوط و همچنین آیین‌نامه تشکیل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان تکالیفی بر عهده دستگاه‌های اجرایی در زمینه تسهیل و جذب سرمایه‌گذاری گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه شناسایی، مستندسازی و اصلاح فرآیند‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری از شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود، افزود: زمان اعلام پاسخ به متقاضیان مجوز از تاریخ ثبت درخواست متقاضی از دیگر شاخص‌های ارزیابی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان از طراحی وب سایت و خدمات الکترونیکی مرکز خدمات و دبیرخانه ستاد سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: این وب‌سایت با هدف تسهیل در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و فراهم‌کردن بستر تعاملی چهار جانبه بین سرمایه‌گذران راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و دستگاه‌های اجرایی واحدهای اقتصادی فعال در این وب سایت اطلاعات خود را ارائه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه لازم برای تشکیل بانک اطلاعاتی در طرح‌های سرمایه‌گذاری از دیگر اهداف محسوب می‌شود.

فلاح اطلاع‌رسانی به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی را از اهداف این وب سایت عنوان کرد و افزود: فرصت‌ها، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، قوانین و مقررات مربوط از بخش‌های مهم برای اطلاع‌رسانی به سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: طرح نظارت بر طرح‌های سرمایه‌گذاری با رویکرد نظارت فرآیندگرا ارائه شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به اینکه بر این اساس با پیگیری روند اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری میزان پیشرفت پروژه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ویژگی بارز نظارت و اصلاح ساختاری محقق می‌شود.

وی بر ضرورت آگاهی از روند اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری تاکید کرد و افزود: اقدام مطلوبی برای حل مشکلات این طرح‌ها انجام می‌شود.

فلاح تصریح کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی در حال اجرا اعم از زیرپوشش و بدون استفاده از پوشش قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی و طرح‌های سرمایه‌گذاری ویژه داخلی از جامعه هدف است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول