اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی خیرآباد:

خیرآباد سایت اداری ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی خیرآباد با بیان اینکه در خیرآباد سایت اداری وجود ندارد، گفت: باید در این زمینه تدبیری اندیشیده شود تا شاهد حل مشکلات موجود باشیم.

خیرآباد سایت اداری ندارد

عین‏الله عرب در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: زمینی به مساحت یک‌هزار و 600 متر مربع به طور رایگان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان قرار گرفت تا مرکز بهداشت موجود در خیرآباد به مرکز خدمات درمانی ارتقا پیدا کند.

عرب افزود: درخواست شورای اسلامی خیرآباد این است که این زمین که به طور اجاره در اختیار دانشگاه علوم پزشکی سمنان قرار گرفته بود، برگردانده شود و برای احداث سایت اداری مورد استفاده قرار گیرد.

* پل روگذر خیرآباد در مصوبات سفر دولت گنجانده شود

رئیس شورای اسلامی خیرآباد از مسئولان استان سمنان خواست تا ترتیبی اتخاذ کنند که پل روگذر خیرآباد سمنان در مصوبات سفر دور چهارم رئیس‌ جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان گنجانده شود.

عرب از مسئولان استان سمنان و نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی خواست تا به گونه‏‌ای امور پیگیری شود که استاندار سمنان دستور دهد تا پل روگذر خیرآباد در سفر دور چهارم رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان جزو مصوبات سفر دولت گنجانده شود.

عرب افزود: پل روگذر خیرآباد در صورت احداث، بی‏‌شک جزو بهترین طرح‏‌ها خواهد بود و سبب احیای جنوب سمنان و رشد و زیباسازی این منطقه می‏‌شود.

رئیس شورای اسلامی خیرآباد تصریح کرد: اگر احداث پل روگذر خیرآباد اتفاق نمی‏‌افتد، درخواست مردم خیرآباد این است که همان راه قبلی را در اختیارشان قرار دهند تا از میزان سوانحی که در مسیر فعلی رخ می‏‌دهد، کاسته شود.

* ایجاد چهارراه جدید شریف واقفی با اصلاح هندسی منطقه

رئیس شورای اسلامی خیرآباد همچنین خواستار ایجاد چهارراهی در محدوده بلوار شریف واقفی سمنان تا خیرآباد و زیر پل این منطقه شد.

عرب افزود: این طرح باید پس از اصلاح هندسی اجرایی شود و می‏‌توان با ایجاد فضای سبز و آزادسازی حریم اطراف این خیابان، مسیر را برای عبور و مرور مردم خیرآباد گشود.

وی تصریح کرد: اعضای شورای ترافیک شهرستان سمنان با ایجاد چهارراه به همان صورت قبلی موافقت نکردند اما می‏‌توان با اصلاح هندسی، این مسیر را به گونه‏‌ای باز کرد و با کار گذاشتن سرعت‏‌گیر، مشکل مدنظر اعضای شورای ترافیک شهرستان را نیز برطرف کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول