اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

در جشنواره روز قزوین باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: در برگزاری جشنواره روز قزوین باید از تمام ظرفیت‌های استان قزوین استفاده کرد و مشارکت دستگاه‌های اجرایی باید پررنگ‌تر باشد.

در جشنواره روز قزوین باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری فرس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، احمد عجم در جلسه هماهنگی برگزاری روز قزوین با اشاره به اینکه این جشنواره باید در سال‌های آینده در سطح استانی برگزار شود، اظهار کرد: در این روز باید هنر و فرهنگ دیرینه شهر قزوین احیا شود و همچنین اجرای برنامه‌ها برای شهروندان نباید بی‌روح و خشک باشد.

وی با بیان اینکه افزایش رضایت‌مندی شهروندان از خدمات شهرداری افزایش یافته است، افزود: برنامه‌های این روز برای شهروندان باید به گونه‌ای اجرا شود که نتیجه آن افزایش مشارکت شهروندان با مجموعه مدیریت شهری باشد و در این راستا باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه قزوین چهره دینی و مذهبی و گذشته پرافتخاری دارد، گفت: ویژگی‌های استان قزوین در همه زمینه‌ها باید در این روز تقویت شود.

عجم با اشاره به اینکه قزوین پایتخت خوشنویسی ایران است، بیان کرد: خوشنویسی در قزوین ریشه در آموزه‌های دینی دارد و این باورها باید در قزوین پررنگ‌تر شود.

وی بر هماهنگی‌ بین دستگاه‌های اجرایی با مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: خروجی روز قزوین باید نتیجه خوبی داشته باشد که مهم‌ترین آن جذب سرمایه‌گذار است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول