اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری قزوین:

جشنواره نغمه‌های انقلاب در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری قزوین از برگزاری جشنواره نغمه‌های انقلاب در قزوین خبر داد.

جشنواره نغمه‌های انقلاب در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزای فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قزوین، نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره استانی سرود «نغمه‌های انقلاب» با حضور سعید وزیری‌نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین، مجید وفاپور مشاور استاندار قزوین و محمد کرم‌اللهی رئیس حوزه هنری استان برگزار شد.
رئیس حوزه هنری قزوین در این جلسه بیان کرد: نقش و جایگاه گروه‌های سرود در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس حائز اهمیت است و ما درصدد هستیم تا میراث فراموش شده و هویت موسیقیایی فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس را احیا کنیم.
محمد کرم‌اللهی افزود: هدف ما اشاعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های انقلاب، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری انقلاب در سطح استان، تولید آثار فاخر، شناسایی و حمایت از گروه‌های سرود استان، نکوداشت تولید کنندگان و پدید آورندگان آثار برتر سرود در زمینه انقلاب و حمایت از انتشار سرودهای فاخر در این زمینه است.
وی عنوان کرد: بازخوانی اجرای سرودهای سال‌های نخست انقلاب گامی مهم در راستای فرهنگ سازی و ایجاد فضای پرنشاط در جامعه مخاطب است.
رئیس حوزه هنری قزوین خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، نخستین جشنواره استانی سرود و نغمه‌های انقلاب در قزوین برگزار می‌شود که امیدواریم گامی در راستای احیای هویت موسیقیایی فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس باشد.
در این جلسه زمینه‌های برگزاری اولین جشنواره استانی سرود و نغمه‌های انقلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد نخستین جشنواره مصادف با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موضوع انقلاب، انقلاب در قزوین و شهدای انقلاب قزوین، در سه بخش اصلی شامل مسابقه گروه‌های سرود، بخش جنبی شامل برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و بخش تجلیل و تکریم پیشکسوتان سرود استان قزوین برگزار شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول