اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با عید سعید غدیر خم؛

جشنواره شهروند برگزیده در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری نخستین جشنواره شهروند برگزیده همزمان با عید سعید غدیر خم در قزوین خبر داد.

جشنواره شهروند برگزیده در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سعید وزیری‌نژاد بیان کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم طی اقدامی مشترک از سوی سازمان فرهنگی ورزشی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نخستین جشنواره شهروند برگزیده در شهر قزوین برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این جشنواره 28 نفر از شهروندان که کمال همکاری را با مجموعه مدیریت شهری و نیروی انتظامی داشته‌اند، برگزیده می‌شوند و در مراسمی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر با اعطای تندیس شهروند برگزیده، لوح تقدیر و جوایز نقدی از آنان تجلیل خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: هدف از برگزاری جشنواره یاد شده فرهنگ‌سازی برای افزایش مشارکت مردمی در کمک به مدیریت شهری و الگوسازی برای جامعه است و این جشنواره در سال‌های آینده نیز به طور پیوسته برگزار خواهد شد.
وی در خصوص شاخص‌های گزینش شهروندان نمونه توضیح داد: این افراد از میان کسانی انتخاب می‌شوند که از ابتدای سال گذشته تاکنون در زمینه‌های مختلف مدیریت شهری همچون حفظ و نگهداری فضای سبز، مشارکت در اجرای امور فرهنگی و ورزشی محله، پرداخت به موقع عوارض و نظایر آن نمونه بوده و یا در موارد انتظامی، ترافیکی و امنیتی از سوی نیروی انتظامی استان برگزیده شده باشند.
وزیری‌نژاد خاطرنشان کرد: راننده اتوبوس نمونه، راننده تاکسی نمونه، کاسب کار با انصاف و آتش‌نشان داوطلب مردمی نمونه، دیگر اشخاصی هستند که به عنوان شهروند برگزیده مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
وی در ادامه با اشاره به ارائه مشاوره تخصصی کودک در خانه فرهنگ محمدیه اظهار کرد: خانه فرهنگ محمدیه در ترم پاییز سال جاری به اولیا و خانواده‌ها مشاوره تخصصی خردسالان و کودکان ارائه می‌کند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این سلسله برنامه‌ها که رایگان بوده و ویژه شرکت کنندگان در کلاس‌های آموزشی ترم پاییز این خانه فرهنگ است، یک مشاور کودک به همراه مدرسان رشته‌های مختلف در کلاس‌های آموزشی حضور یافته و رفتار کودکان را زیر نظر می‌گیرد.
وی یادآور شد: پس از بررسی‌های صورت گرفته، در صورتی که هر یک از کودکان با کم‌رویی، پرخاشگری، بیش فعالی و یا مشکلات مشابه مواجه باشند والدین وی از طریق مشاور از مشکل فرزند خود مطلع شده و در خصوص روش‌های مواجهه با آن در خانه فرهنگ، مشاوره دریافت می‌کنند.
وزیری‌نژاد تأکید کرد: علاقمندان به استفاده از سایر خدمات مشاوره می‌توانند همه‌روزه به خانه فرهنگ محمدیه واقع در خیابان شهدا، کوچه محمدیه مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 2564971-0281 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول