اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف گلستان خبر داد

اجرای طرح نشاط معنوی در 15 بقعه متبرکه گلستان

خبرگزاری فارس از گرگان: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از اجرای طرح نشاط معنوی در 15 بقعه متبرکه مستعد استان خبر داد.

اجرای طرح نشاط معنوی در 15 بقعه متبرکه گلستان

حجت‎الاسلام حسن دارابی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: آمار کمی برگزاری برنامه‎های اوقات فراغت توسط این اداره کل، رشد افزایشی داشته و اگر زیرساخت‎های لازم فراهم شود در سال‎های آینده، بقاع بیشتری در استان میزبان برگزاری این طرح خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به رویکرد فرهنگی در برنامه‎ها از اولویت‎های اوقاف و امور خیریه است خاطر نشان کرد: با برنامه‎ریزی‎هایی که توسط اوقاف و امور خیریه برای غنی‎سازی اوقات فراغت هدف‎گذاری شده است سعی کردیم فعالانه در این عرصه حضور پیدا کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با تصریح اینکه برنامه‎محوری، نظم و انضباط از محورهای اوقات فراغت در طرح نشاط معنوی است ابراز داشت: دانش‌آموزان در کنار برنامه‎های اردویی، تفریحی و ورزشی از کلاس‎های قرآن، معارف، احکام و اخلاق نیز بهره‎مند می‎شوند.

دارابی متذکر شد: ایام تابستان فرصت مناسبی است تا به اصول و مفاهیم ارزشی و اعتقادی مهمی که در بعضی مواقع مورد غفلت واقع شده بپردازیم که توجه به این مهم در بقاع متبرکه هر ساله به صورت تصاعدی افزایش می‎یابد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش اوقاف و امور خیریه کیفیت بخشی به برنامه‎های فرهنگی است یادآور شد: هر قدر که برنامه‎ها برای آینده‎سازان کشور غنی‎تر باشد به نتایج مطلوب‎تری دست پیدا خواهیم کرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان در خصوص پیوند آموزش و فراغت جوانان در ایام تابستان خاطر نشان کرد: خوب است برنامه‎های آموزشی در قالب‎های جذاب و متنوع به دانش‎آموزان ارائه شود تا زمینه رشد و شکوفایی استعدادها به منصه ظهور برسند.

دارابی با بیان اینکه یکی از مشکلات فراروی برگزاری برنامه‎های اوقات‎ فراغت کمبود اعتبار و بودجه است متذکر شد: هزینه و اعتبارات طرح نشاط معنوی از مجرای موقوفات منطبق و 15 درصد از نذورات مردمی تامین می‎شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول