اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان خبر داد

بازسازی 40 بقعه متبرکه در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از بازسازی 40 بقعه متبرکه در استان زنجان خبر داد.

بازسازی 40 بقعه متبرکه در استان زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برخی از بیانات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی افزود: اداره کل اوقاف استان زنجان اقدامات بسیاری را در زمینه عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به همکاری بسیج سازندگی در بازسازی بقاع متبرکه استان زنجان افزود: در حال حاضر سفت‌کاری بقاع توسط بسیج سازندگی به پایان رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر ساخت بقاع متبرکه در استان زنجان توسط هیئت امنای امامزاده‌ها در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 92 بقعه متبرکه در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: این بقعه‌ها شامل 117 امامزاده است.

حجت‌الاسلام باقری یادآور شد: علت متناقض بودن آمار بقعه‌ها و امامزاده‌ها این است که برخی از بقعه‌ها شامل دو تا سه امامزاده هستند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های اداره کل اوقاف استان زنجان در ایام تابستان اضافه کرد: برنامه نشاط معنوی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان زنجانی صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه اوقات فراغت دانش‌‌آموزان یکی از حساس‌ترین دوره‌های زندگی آنها محسوب می‌شود، اضافه کرد: اداره کل اوقاف به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از ظرفیت امامزاده‌ها استفاده کرده و اقدام به برگزاری برنامه نشاط معنوی کرده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در طول اجرای برنامه نشاط معنوی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: خوشبختانه اجرای این برنامه با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان مواجه شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول