اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

بهره‌برداری از 36 طرح عمرانی در بوکان آغاز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: همزمان با شروع هفته دولت بهره‌برداری از 36 پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی، فرهنگی و رفاهی در بوکان آغاز شد.

بهره‌برداری از 36 طرح عمرانی در بوکان آغاز شد

حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی آماده افتتاح در بوکان با اعتبار 297 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین این پروژه‌ها، تصریح کرد: پروژه‌هایی که هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسند افتتاح مدرسه، فضای آموزشی، کتابخانه، پروژه‌های عمران شهری، پروژه‌های بهداشتی و صنعتی را شامل می‌شوند.

عباسی از افتتاح مساکن مهر بوکان در هفته دولت خبر داد و افزود: هفته دولت امسال 580 واحد مسکن مهر در بوکان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه افتتاح هنرستان فنی و حرفه‌ای بوکان نیز یکی از طرح‌های شاخص قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری است، خاطرنشان کرد: این هنرستان از مصوبات سفر هیئت دولت به استان آذربایجان‌غربی است که در 12 کلاس احداث شده است.

عباسی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی در حال افتتاح این شهرستان در هفته دولت، گفت: سوله ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و خوابگاه ورزشکاران از طرح‌های ورزشی قابل افتتاح در هفته دولت است.

فرماندار بوکان با بیان اینکه بخش دیگری از این پروژه‌ها در سطح روستاها به منظور محرومیت‌زدایی انجام گرفته‌اند، اظهار داشت: افتتاح چهار ایستگاه آتش‌نشانی در چهار روستای بوکان و افتتاح ساختمان دیالیز نیز در روستاهای این شهرستان افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول