اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهربابک:

35 طرح عمرانی در شهربابک افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: 35 طرح عمرانی با حضور مسئولان طی هفته دولت در شهربابک به بهره‌برداری می‌رسد.

35 طرح عمرانی در شهربابک افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، هادی احمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران از اختصاص اعتبار 74 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های مهر ماندگاردر شهربابک خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته تعداد پروژه‌های مهر ماندگار شهربابک به هفت مورد رسید.

وی بیان داشت: تجهیز بخش‌های سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو بیمارستان ولیعصر (عج)، زیرگذر ورودی شهر، و احداث زیرگذر ورودی شهر از جمله پروژه‌های مهر ماندگار در شهربابک است.

احمدی تصریح کرد: پس از  بازدید نماینده دفتر ریاست جمهوری از پروژه‌های مهر ماندگار شهربابک طی صورت جلسه‌ای دولت مکلف به تکمیل و افتتاح پروژه‌هایی شامل باند دوم محور شهربابک هرات، باند دوم محور شهربابک انار، کارخانه کاشی آماتیس، تکمیل باند دوم شهربابک سرچشمه، تکمیل پل روگذر سه‌راهی میمند تا پایان سال جاری در شهربابک شد.

سرپرست فرمانداری شهربابک اعتبار پروژه‌های مهر ماندگار را 74 میلیارد تومان ذکر کرد و ابراز داشت: این میزان اعتبار حدود هفت برابر اعتبار شهرستان در سال جاری است.

وی با بیان اینکه بیش از 523 طرح در بخش‌های مختلف در استان کرمان طی هفته دولت به بهره‌برداری می رسد، بیان داشت: در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح ‌های مختلف در شهرستان شهربابک هستیم.

احمدی ابراز داشت: بهره برداری از 400 واحد مسکونی مهر، افتتاح 16 کیلومتر باند دوم جاده شهربابک - سرچشمه، آبرسانی به هفت روستای منطقه میدوک، 18 پروژه برق‌رسانی به روستاها، سه پروژه آبیاری تحت فشار و پنج پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

وی همچنین از تصویب 32 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی در شهربابک خبر داد و افزود: ایجاد بستر مناسب برای ایجاد شغل از وظایف اصلی دولت است که تصویب 32 میلیارد تومان تسهیلات با بهره هفت درصد در بخش کشاورزی شهربابک نشان از تلاش دولت در ایجاد شغل به ویژه در بخش کشاورزی دارد.

احمدی به مسئله ثبت جهانی روستای تاریخی میمند شهربابک اشاره کرد و گفت: در صورتی که پس از بررسی‌های ارزیاب یونسکو روستای تاریخی میمند به ثبت جهانی برسد تحول عظیمی در بخش گردشگری شهرستان و استان کرمان صورت می‌گیرد.

وی افزود: احداث بزرگراه شهربابک - رفسنجان یکی از پروژه‌های مهمی است که پس از ثبت جهانی میمند در شهربابک پیگیری می‌شود و به علت فعالیت شرکت راه‌سازی شهربابک - سرچشمه در منطقه مسئولان در حال حاضر این طرح را به دلیل نداشتن توجیه فنی و اقتصادی رد کرده‌اند.

احمدی با اخطار به مخلان بخش اقتصادی در شهربابک اذعان داشت: کارگران برای رسیدن به خواسته‌های خود فقط از طریق راه‌های قانونی اقدام کنند و با عاملان تجمع‌های کارگری و اختلال‌گران در روند تولید واحدهای صنعتی برخورد قاطعانه می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول