اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی خبر داد

افزایش 100 درصدی اعتبارات عمرانی انزلی

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی از افزایش 100 درصدی اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

افزایش 100 درصدی اعتبارات عمرانی انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعادتمند داوودی بعد از ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری مسئولان باید برای خدمت به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مسیر پرپیچ و خمی را پشت سر گذاشته و به گردنه خطرناک رسیده که رهبر معظم انقلاب آن را پیچ تاریخی تعبیر فرمودند و پس از عبور از این پیچ واکسینه می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان باید بفهمند که دست از دشمنی با ملت ایران بردارند، افزود: همکاری و حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشورمان در دنیا بی‌نظیر است.

این مسئول با تصریح بر اینکه ما افق 1404 را در شرایط محاصره اقتصادی و حتی نظامی طراحی کرده‌ایم، ابراز کرد: دشمنان هر توطئه‌ای که خواسته‌اند علیه کشورمان اجرا کردند که اگر این توطئه‌ها در کشورهای دیگر اجرا می‌شد منجر به سقوط می‌شد اما در ایران شکست خوردند.

وی در ادامه از افزایش دو برابری اعتبارات انزلی در سال جاری خبر داد و گفت: اعتبار شهرداری انزلی از 18 میلیارد تومان به 30 میلیارد تومان رسیده و از طرف فرمانداری این شهرستان 3.5 میلیارد تومان برای آزادسازی پل دوم ولایت انزلی به شهرداری کمک شده است.

داوودی، احداث یک پارک بزرگ جنگلی بین دهکده ساحلی و شهرک شهید اسحاقی را از جمله اقدام‌ها در انزلی ذکر کرد و یادآور شد: برای ایجاد یک میدان میوه و تره‌بار اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اعتبار عمرانی انزلی را با 100 درصد افزایش مبلغ 8.8 میلیارد تومان عنوان کرد و متذکر شد: این رشد در حالی صورت گرفت که میانگین رشد اعتبارات عمرانی بین سه تا هفت درصد است.

فرماندار انزلی تداوم کار کنارگذر انزلی را از اقدام‌های مهم خواند و خاطرنشان کرد: طبق آخرین بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شده تا پایان دولت دهم این پروژه افتتاح شود.

این مسئول گازرسانی، برق‌رسانی، آبرسانی و... را از جمله خدماتی عنوان کرد که در هفته دولت جاری در انزلی به مردم ارائه می‌شود.

داوودی افزایش ظرفیت بندرانزلی از 7 میلیون تن به 17 میلیون تن و ایجاد اسکله در منطقه آزاد را از جمله طرح‌های مهم انزلی برشمرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول