اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان خبر داد

رشد 12 درصدی اعتبارات جاری امسال کردستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان از رشد 12.8 درصدی اعتبارات جاری این استان نسبت به سال مالی گذشته خبر داد.

رشد 12 درصدی اعتبارات جاری امسال کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ارسلان ازهاری سه‌شنبه‌شب در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان در سنندج اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سال‌جاری از جمله اولویت‌ها بوده و برای این مهم آمادگی کامل برای تبادل تفاهم‌نامه‌ها را داریم.

وی افزود: در همین راستا نیز در مجموع 42 طرح بزرگ ملی استانی شده با اعتبار بالغ بر 159 میلیارد تومان برای سال‌جاری در نظر گرفته شده است.

به گفته معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان، ایجاد سایت جدید صدا و سیمای مرکز کردستان، 10 پروژه آبرسانی، 19 پروژه بزرگ سدسازی و شبکه‌های زهکشی با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد تومان، 8 پروژه راه و شهرسازی و ایجاد مجتمع فرهنگی هنری ارشاد سنندج از جمله این طرح‌ها است.

ازهاری خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با خزانه 30 درصد کل این اعتبارات که بیش از 47 میلیارد و 700 میلیون تومان است، ابلاغ شده و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌مندی از این اعتبارات هر چه سریع‌تر اقدام به مبادله تفاهم‌نامه کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان ابراز داشت: در سال‌جاری بیش از 101 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای هزینه‌های جاری استان در نظر گرفته شده که این میزان نسبت به 90 میلیارد و 300 میلیون تومان سال گذشته از رشد 12.8 درصدی برخوردار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 42 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبارات جاری استان در سال 91 مربوط به حقوق و مزایا بوده و 58 میلیارد و 900 میلیون تومان نیز مربوط به سایر است.

وی در پایان متذکر شد: این اعتبارات مربوط به 25 دستگاه اجرایی در سطح استان بوده و ادارات کل امور مالیاتی و گمرک از محل اعتبارات ملی هزینه‌های خود را دریافت کرده و برنامه غذایی زندانیان و بخشی از اعتبارات سایر اداره کل ثبت اسناد استان نیز به صورت ملی خواهد بود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول