اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار هندیجان:

مسئولان اجرایی هندیجان برای جذب اعتبارات تلاش کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار هندیجان گفت: مسئولان اجرایی هندیجان برای جذب اعتبارات تملک دارایی تلاش کنند.

مسئولان اجرایی هندیجان برای جذب اعتبارات تلاش کنند

عبدالحسن دریایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در هندیجان اظهار کرد: امسال اعتبارات تملک دارایی قابل ملاحظه‌ای به بخش‌های مختلف شهرستان هندیجان اختصاص یافته است.

وی افزود: بر همین اساس باید مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیش از پیش زمینه‌های جذب اعتبار را برای ارتقای بخش‌های مختلف شهرستان فراهم کنند.

معاون فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: هندیجان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، تجاری، صیادی و شیلات مستعد سرمایه‌گذاری بوده که البته تقویت این امر نیازمند اختصاص اعتبار است.

وی اضافه کرد: البته امیدواریم با حمایت و تعامل مسئولان استانی اعتبارات اختصاصی به شهرستان افزایش یافته و در بخش‌های مختلف به‌کار گرفته شود.

دریایی به بیان اینکه همه تلاش مسئولان شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان است، گفت: در جذب اعتبارات تملک دارایی باید مسئولان اجرایی همه تلاش خود را به‌کار گیرند در غیر این‌صورت در اجرا و تکمیل پروژه‌ها به مشکل برمی‌خورند.

وی در پایان اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات شهروندان و حمایت مدیران اجرایی شهرستان، فرمانداری از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و همواره خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول