اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی کوهرنگ:

اعتبارات راه‌سازی کوهرنگ جوابگوی نیاز نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کوهرنگ گفت: اعتبارات تخصیص داده شده به پروژه‌های راه‌سازی این شهرستان جوابگوی نیاز نیست.

اعتبارات راه‌سازی کوهرنگ جوابگوی نیاز نیست

خانعلی سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر اجرای پروژه‌های احداث بیمارستان کوهرنگ، احداث ساختمان فرمانداری کوهرنگ، احداث میدان تیر، احداث اداره ثبت احوال کوهرنگ و بازفت، احداث سالن هزار و 200 نفره و احداث اداره ارشاد این شهرستان در دست اجراست.

وی عدم تملک زمین را از مشکلات فراروی احداث اداره ارشاد این شهرستان برشمرد و گفت: این در حالی است که دیگر پروژه‌های عمرانی این شهرستان از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار هستند.

سلطانی از پیشرفت فیزیکی 97 درصدی بیمارستان کوهرنگ خبر داد و گفت: ساختمان فرمانداری کوهرنگ در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی برخوردار است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کوهرنگ همچنین از فعال بودن پروژه‌های راه‌سازی این شهرستان در بخش‌آباد کوهرنگ خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر تمام پروژه‌های راه‌سازی این شهرستان فعال است.

وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی پروژه راه این شهرستان، افزود: اجرای پروژه آسفالت محور شهریار - چلگرد، اجرای آسفالت محور شهریار - دوآب صمصامی و شناسایی نقاط حادثه‌خیز محور چلگرد -بخش‌آباد از جمله پروژه‌های اجرایی این شهرستان محسوب می‎شود.

سلطانی کمبود اعتبارات را از مشکلات فرآروی پروژه‌های راه‌‎‌سازی این شهرستان اعلام کرد و گفت: از مجموع اعتبارات تملک دارایی این شهرستان 2 میلیارد و 600 میلیون تومان به پروژه‌های راه‌سازی این شهرستان تخصیص داده شده است.

وی اعتبارات تخصیص داده شده به پروژه‌های شهرسازی این شهرستان را یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: اعتبارات تخصیص داده شده به پروژه‌های راه‌سازی این شهرستان جوابگوی نیاز شهرستان نیست، به طوری که در حال حاضر پروژه چهار خطه چلگرد - فارسان دیون دارد.

سلطانی با بیان اینکه آسفالت هر یک کیلومتر 85 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: با توجه به اینکه نگهداری دستگاه‌های راه‌سازی در فصل زمستان بسیار هزینه‌بر است، میزان اعتبارات تخصیص داده شده به این شهرستان بسیار ناچیز است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول