اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

کشف استعدادهای جوانان و استفاده از خلاقیت‌های آنان ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر کشف استعدادهای جوانان تأکید کرد و گفت: استفاده از خلاقیت‌های جوانان می‌تواند در توسعه و آبادانی کشور مؤثر باشد.

کشف استعدادهای جوانان و استفاده از خلاقیت‌های آنان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: باید برنامه‌های جامعی را برای رسیدن به اهداف مورد نظر تدوین کنیم.

وی در ادامه بر استفاده از خلاقیت و نوآوری در تدوین برنامه‌های جوانان تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید فعالیت‌های خود را در این زمینه بیش‌تر کرده و با اجرای برنامه‌های فرهنگی ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهند.

فرهادی گفت: البته دستگاه‌های اجرایی اقدامات خوبی را در زمینه فعالیت‌های فرهنگی انجام داده‌اند، ولی باید این فعالیت‌ها از جذابیت کافی برای جوانان برخوردار باشد تا بتواند علاوه بر گیرایی جذب بیش از پیش جوانان را نیز به همراه داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌ فرهنگی البرز خاطرنشان کرد: استان البرز دارای ظرفیت‌های فرهنگی بسیاری است لذا با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم مسیر توسعه امور فرهنگی را در این استان بیش از گذشته هموار نماییم و بازخورد بهتری را نیز شاهد باشیم.

استاندار البرز گفت: اگر این برنامه‌ها با شوق و نشاط همراه باشد، جوانان بیش‌تر از آن استقبال خواهند کرد.

وی با تأکید بر به روز بودن برنامه‌های فرهنگی افزود: امروز که نوک پیکان دشمنان جوانان را مورد هدف قرار داده است، لذا باید برنامه‌های فرهنگی خود را از حالت خشک و خسته کننده بیرون آورده و با به روز کردن برنامه‌های فرهنگی جوانان را به سمت فرهنگ دینی و ایرانی خود سوق دهیم.

فرهادی ادامه داد: دولت نهم و دهم فعالیت‌ها و تلاش بسیار زیادی را برای توسعه امور فرهنگی در کشور به کار گرفتند و امروز شاهد شتاب بیش از پیش فعالیت‌های فرهنگی هستیم که این امر می‌تواند برای ما بسیار مثبت و مهم باشد.

استاندار البرز تشکیل دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان و پی‌گیری جلسات ستاد استانی و بازنگری در مأموریت‌های تحکیم خانواده و برنامه‌های ازدواج را نیز از دیگر برنامه‌های این نهاد دانست.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول